Gå til innhold

innlede kjærlighetsforold med en venn

Anbefalte innlegg

Gjest trenger råd snart
Skrevet

hvis det blir slutt.

er vennskapet også som regel tapt?

Videoannonse
Annonse
Gjest trenger råd snart
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1156783619' post='3262770]

Hva blir slutt?

hvis forholdet tar slutt

Skrevet

hvis forholdet tar slutt

Du skriver:

"innlede kjærlighetsforold med en venn

hvis det blir slutt."

Mener du å innelde et vennskap med eksen??

Gjest trenger råd snart
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1156784759' post='3262797]

Du skriver:

"innlede kjærlighetsforold med en venn

hvis det blir slutt."

Mener du å innelde et vennskap med eksen??

hvis en innleder et kjærlighetsforhold til en god venn og kjærlighetsforholdet tar slutt,da er vennskapet også over,eller?

Gjest trenger råd snart
Skrevet

Som regel, ja.

takk for råd!

Skrevet

"Hvis jeg innleder kjærlighetsforhold til en venn, og det det blir slutt. Er vennskapet også som regel tapt?"

Ja.

Å fremdeles være venner er et klisje. Det er ikke slik det fungerer.

Jeg kan hilse på mine ekser, men å være fortrolig med dem ville være en tabbe.

En eks som jeg avslutter med, må "arkiveres" samme med en dame jeg blir avvist av. Men av to ulike grunner.

Dette er "komponenter" som må være til stede, og andre må være fraværende.

Gjest trenger råd snart
Skrevet

"Hvis jeg innleder kjærlighetsforhold til en venn, og det det blir slutt. Er vennskapet også som regel tapt?"

Ja.

Å fremdeles være venner er et klisje. Det er ikke slik det fungerer.

Jeg kan hilse på mine ekser, men å være fortrolig med dem ville være en tabbe.

En eks som jeg avslutter med, må "arkiveres" samme med en dame jeg blir avvist av. Men av to ulike grunner.

Dette er "komponenter" som må være til stede, og andre må være fraværende.

med andre ord:dumt å ofre et svært godt vennskap på å begynne å tenke i de baner...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvis du ikke har fått veldig sterke følelser for denne vennen, så er det dumt å gå inn i et kjærlighetsforhold. Klart, vennskap kan gå over i forelskelse, men da må følelsene være på plass først, ikke bare hopp i køya med vedkommende for å få litt god sex.

Skrevet

hvis en innleder et kjærlighetsforhold til en god venn og kjærlighetsforholdet tar slutt,da er vennskapet også over,eller?

Det vil jeg tro. Men skal aldri si aldri

Skrevet

med andre ord:dumt å ofre et svært godt vennskap på å begynne å tenke i de baner...

Du innfører et moment som du ikke kan fjerne igjen etterpå.

Skrevet

Dunno. eneste vennen jeg har vært sammen med har vært venn i mange år etterpå og. Med en occational tur i sengen.

Helt topp, beste vennen min :)

Gjest Ok å ha lyst, men ikke SÅ lyst.
Skrevet

*NEI*

Ikke gjør det.

Det er kjempedumt. Det fører bare med seg hodepine og anger. Det veier ikke opp for noen orgasme. Og om vennskapet går tapt, det vet man jo ikke. Og det er vel ikke verdt å finne ut av.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror det er dristig, en ser jo mange eksempler på at det der skjærer seg..En blir forelsket, den andre anser det som en "praktisk" deal etc..:-o

Men en skal jo aldri si aldri..En har jo sett eksempler på at det har fungert også, dog MYE sjeldnere.

Jeg ville nok ikke utfordret skjebnen på den måten, tror jeg. Det er risky.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...