Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en liten lås som kan brukes som anheng på en sølvlenke. En ekte lås, ikke bare pynt. Nikkelfritt, men ikke nødvendigvis sølv. Vet noen hvor jeg kan få tak i dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest låsoglukke
Skrevet

Alle gullsmeder med verksted har det i skuffen. Men det er gull og koster et par hundre. Litt lodding koster sikkert også noe.

Skrevet

Jeg så noe slikt på en Life Helsekost jeg var inne i, tro det eller ei! Spesielt dyrt var det heller ikke.

Skrevet

Alle gullsmeder med verksted har det i skuffen. Men det er gull og koster et par hundre. Litt lodding koster sikkert også noe.

Det er ikke en slik lås som man lukker igjen kjeder/lenker med, men en liten hengelås jeg leter etter.

Gjest låsoglukke
Skrevet

Det er ikke en slik lås som man lukker igjen kjeder/lenker med, men en liten hengelås jeg leter etter.

Hvis du har penger nok, kan jeg lage en slik i gull eller platina til deg. Med et par 0,2 ct twsi diamanter kanskje? Eller 100 mikrofattede diamanter?

Skrevet

Hvis du har penger nok, kan jeg lage en slik i gull eller platina til deg. Med et par 0,2 ct twsi diamanter kanskje? Eller 100 mikrofattede diamanter?

Jeg har ikke mye penger, så gull eller platina er nok ikke aktuelt. Har en sølvlenke og ser etter en slik liten lås i sølv eller blankt stål (nikkelfritt).

Skrevet

Gullsmeden jeg var innom her om dagen hadde små miniatyrgreier (charms) i massevis - også små hengelåser.

Gjest låsoglukke
Skrevet

Jeg har ikke mye penger, så gull eller platina er nok ikke aktuelt. Har en sølvlenke og ser etter en slik liten lås i sølv eller blankt stål (nikkelfritt).

Så kjedelig.

Gjest hobbymekker
Skrevet

Panduro og slike perlebutikker pleier å ha utvalg av diverse ting/charms til hjemmelagede smykker.

Mulig at du finner det du leter etter der.

Skrevet

Takk for tips. Skal ta en titt der i dag, og håper de har ordentlige låser og ikke bare slike som er kun til pynt :-)

Jeg kan skaffe deg en bitteliten hengelås -men den er ikke av sølv eller gull :) den ser sånn ut:

http://tinyurl.com/ehhm5

og høyden på den totalt er 3,4 cm - altså inkl bøylen.

send meg en mail: [email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...