Gå til innhold

Bryllupsgavetips...

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue
Skrevet

Skal i bryllup til helgen til naboer...

De harbegge vært gift før, og har det meste både hjemme og på hytta!

De har ingen ønskeliste lagt ut noe sted og når jeg spør svarer de bare "vi ønsker oss alt vi..."

Noen med noen gode tips? Kanskje du fikk noe spesielt til ditt bryllup som kanskje ikke er så veldig lett å komme på selv:o)

Takker på forhånd for gode tips (regner med at det kommer noen...)

Videoannonse
Annonse
Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

gi dem en opplevelsesgave!

fallskjermhopp,helikoptertur,etc

Gjest noen tips til deg
Skrevet

Kaffekanne, en pose god kaffe, noen kaffekopper.

Servietter, duk, stearinlys.

En bok om vin.

Sengetøysett.

Frukt-tre. (Om de har hage.)

Verdensatlas.

Fotorammer.

Speil.

Dobbelt vaffeljern.

Gjest SheScorpio
Skrevet

gi dem en opplevelsesgave!

fallskjermhopp,helikoptertur,etc

Det er mer enn jeg hadde kostet på mine naboer i hvert fall!

Skrevet

Hvor gamle er de? Har de barn?

Forrige gang vi var i bryllup til venner med barn, spleiset noen av oss på et gavekort på hotellovernatting m/middag til paret, og tilbød oss å være barnevakter. Veldig populært.

Skrevet

Det er mer enn jeg hadde kostet på mine naboer i hvert fall!

Går an å spleise med noen, da.

Gjest Frustrert frue
Skrevet

De er i 40-årene og ja, de har mine, dine og våre barn:o)

Blir vel noe stæsj til huset eller hytta! Det er en utrolig koselig, romantisk butikk like ved her, det er bare det at da blir jeg alltid så sur, fordi jeg ikke har penger til å kjøpe til meg selv...!!!

Må nok gifte oss vi og:o)

Gjest SheScorpio
Skrevet

Går an å spleise med noen, da.

Sant nok, men stort sett så kjenner man ikke så mange av sine naboers venner, gjør man? Ikke jeg i hvert fall...

Men så blir jeg jo ikke bedt i bryllupene deres heller da:-/

Gjest girl with no name
Skrevet

En eller annen gavebok om ekteskap, parforhold e.l.

Lekkert sengesett. Byttelapp gjør at de kan bytte til håndklær, duker, gardiner eller annet de måtte trenge isteden.

Gavekort på helgetur til en eller annen by.

Konsertbilletter eller teaterbilletter, inkludert gavekort på restaurantbesøk hvis du skal gi mye.

Gavekort på SPA-opphold tilrettelagt for par.

Skrevet

En pen duk + servietter og lys i matchende farger.Pakket inn i cellofan og fine bånd, også i matchende farger.

Pakk det sånn at det vises hva det er uten at de må ta av cellofanen, tar seg veldig godt ut på gavebordet da.

Skrevet

Kunst! Vi fikk et kjempeflott maleri som vi ser på hver dag med glede!

Skrevet

Nei!!! Da må dere kjenne dem supergodt og ha veldig god peiling på hva de liker, pluss at det blir fort dyrt. Små søte bilder som naboene liker er verre enn lysestaker.

Skrevet

Nei!!! Da må dere kjenne dem supergodt og ha veldig god peiling på hva de liker, pluss at det blir fort dyrt. Små søte bilder som naboene liker er verre enn lysestaker.

Vi var veldig heldige, da :-)

Gavekort på kunst, da?

(enig i at "nips-kunst" er noe av det værste som finnes!)

Skrevet

Vi fikk to små "keramikkfliser" med et kvinnelige og et mannlig motiv, laget av en lokal kunstner.

Disse tok jeg med meg da vi skilte lag og jeg har dem fremdeles hengende på kjøkkenet. De er koselige og det er litt gøy å ha "ordentlig" kunst også da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...