Gå til innhold

Ovnsbakt ørret - hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue
Skrevet

Det bare må jeg ha i morgen!!!

Hvordan lager jeg det med hel fersk ørret, grønnsaker og poteter i form??

Jeg må ha step-by-step forklaring, er ingen god kokk:o)

Kan jeg virkelig lage alt dette i samme form??

Hvor lenge i ovnen og alt samtidig inn f.eks.???

Hjelp meg er du snill, på forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest trultemor26
Skrevet

Det lurer jeg også på! Jeg har en hel fisk liggende i fryseren. Jeg gruer meg veldig til å begynne egentlig, kappe av hodet og dra ut innvollene *yuk*, men gleder meg veldig til resultatet!

Skrevet

Det lurer jeg også på! Jeg har en hel fisk liggende i fryseren. Jeg gruer meg veldig til å begynne egentlig, kappe av hodet og dra ut innvollene *yuk*, men gleder meg veldig til resultatet!

Har du frosset ørreten uten å gjøre den opp først? Vi gjør dem alltid opp så fort vi kommer i land og hiver dem i fryseren når vi kommer hjem.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Har du frosset ørreten uten å gjøre den opp først? Vi gjør dem alltid opp så fort vi kommer i land og hiver dem i fryseren når vi kommer hjem.

Men hvis du kjøper frosne hele ørret, er de ikke renset.

Gjest trultemor26
Skrevet

Tror du jeg har fisket den? *gapskratter*

Nei, jeg har nok kjøpt den ferdig død og ferdig fryst.

Skrevet

Tror du jeg har fisket den? *gapskratter*

Nei, jeg har nok kjøpt den ferdig død og ferdig fryst.

*Hehe* Ørret er vel den eneste fisken jeg fisker selv omtrent! :o) Skjønt jeg har en torsk i fryseren som min kjære har fisket da.

Gjest trultemor26
Skrevet

*Hehe* Ørret er vel den eneste fisken jeg fisker selv omtrent! :o) Skjønt jeg har en torsk i fryseren som min kjære har fisket da.

Så flinke dere er som fisker da!

Skrevet

Så flinke dere er som fisker da!

Vi elsker å ligge ute på sjøen / vannet og duppe med båten. :o) Er så kos atte!

Gjest trultemor26
Skrevet

Vi elsker å ligge ute på sjøen / vannet og duppe med båten. :o) Er så kos atte!

Ja, det er kjempekos! Men å blande fisk inn i dette? Nei da, sikkert koselig det også. Tre mark på kroken sammen og.. få kroken ut av øyet på fisken sammen og.. vaske båten for fiskebæsj og blod sammen og..

Nei, skal gi meg jeg..

Skrevet

Ja, det er kjempekos! Men å blande fisk inn i dette? Nei da, sikkert koselig det også. Tre mark på kroken sammen og.. få kroken ut av øyet på fisken sammen og.. vaske båten for fiskebæsj og blod sammen og..

Nei, skal gi meg jeg..

*Fnis* Vi har ikke fisket med mark foreløbig. :o) Men ellers har jeg ingen problemer med å gjøre opp fisk, det er vel helst jeg som gjør det faktisk!

Skrevet

Innmaten er nok borte for lenge siden.

Og hvis ikke så hadde jeg kastet fisken.

Gjest trultemor26
Skrevet

Innmaten er nok borte for lenge siden.

Og hvis ikke så hadde jeg kastet fisken.

Å? Den ser jo veldig hel ut da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...