Gjest Frustrert frue Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Det bare må jeg ha i morgen!!! Hvordan lager jeg det med hel fersk ørret, grønnsaker og poteter i form?? Jeg må ha step-by-step forklaring, er ingen god kokk:o) Kan jeg virkelig lage alt dette i samme form?? Hvor lenge i ovnen og alt samtidig inn f.eks.??? Hjelp meg er du snill, på forhånd takk! 0 Siter
citygirl Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 http://www.matprat.no/Recipe.aspx?artid=12244&mnu1=&mnu2= 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Det lurer jeg også på! Jeg har en hel fisk liggende i fryseren. Jeg gruer meg veldig til å begynne egentlig, kappe av hodet og dra ut innvollene *yuk*, men gleder meg veldig til resultatet! 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Det lurer jeg også på! Jeg har en hel fisk liggende i fryseren. Jeg gruer meg veldig til å begynne egentlig, kappe av hodet og dra ut innvollene *yuk*, men gleder meg veldig til resultatet! Har du frosset ørreten uten å gjøre den opp først? Vi gjør dem alltid opp så fort vi kommer i land og hiver dem i fryseren når vi kommer hjem. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Har du frosset ørreten uten å gjøre den opp først? Vi gjør dem alltid opp så fort vi kommer i land og hiver dem i fryseren når vi kommer hjem. Men hvis du kjøper frosne hele ørret, er de ikke renset. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Har du frosset ørreten uten å gjøre den opp først? Vi gjør dem alltid opp så fort vi kommer i land og hiver dem i fryseren når vi kommer hjem. Tror du jeg har fisket den? *gapskratter* Nei, jeg har nok kjøpt den ferdig død og ferdig fryst. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Tror du jeg har fisket den? *gapskratter* Nei, jeg har nok kjøpt den ferdig død og ferdig fryst. *Hehe* Ørret er vel den eneste fisken jeg fisker selv omtrent! ) Skjønt jeg har en torsk i fryseren som min kjære har fisket da. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 *Hehe* Ørret er vel den eneste fisken jeg fisker selv omtrent! ) Skjønt jeg har en torsk i fryseren som min kjære har fisket da. Så flinke dere er som fisker da! 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Så flinke dere er som fisker da! Vi elsker å ligge ute på sjøen / vannet og duppe med båten. ) Er så kos atte! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Vi elsker å ligge ute på sjøen / vannet og duppe med båten. ) Er så kos atte! Ja, det er kjempekos! Men å blande fisk inn i dette? Nei da, sikkert koselig det også. Tre mark på kroken sammen og.. få kroken ut av øyet på fisken sammen og.. vaske båten for fiskebæsj og blod sammen og.. Nei, skal gi meg jeg.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Ja, det er kjempekos! Men å blande fisk inn i dette? Nei da, sikkert koselig det også. Tre mark på kroken sammen og.. få kroken ut av øyet på fisken sammen og.. vaske båten for fiskebæsj og blod sammen og.. Nei, skal gi meg jeg.. *Fnis* Vi har ikke fisket med mark foreløbig. ) Men ellers har jeg ingen problemer med å gjøre opp fisk, det er vel helst jeg som gjør det faktisk! 0 Siter
astridny Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Det lurer jeg også på! Jeg har en hel fisk liggende i fryseren. Jeg gruer meg veldig til å begynne egentlig, kappe av hodet og dra ut innvollene *yuk*, men gleder meg veldig til resultatet! Innmaten er nok borte for lenge siden. Og hvis ikke så hadde jeg kastet fisken. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Innmaten er nok borte for lenge siden. Og hvis ikke så hadde jeg kastet fisken. Å? Den ser jo veldig hel ut da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.