Gå til innhold

Er det noe som går i Oslo nå?

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Minstemor klaget på vondt i magen før vi dro avgårde i dag.

Jeg tenkte at det gikk sikkert over og sendte henne i barnehagen.

Men jeg sa i fra til personalet hvordan ståga lå an og ba dem ringe meg om hun ikke ble bedre.

Joda, klokka 11.00 fikk jeg telefon. Nå hadde hun ikke bare vondt i magen, men også feber.

Vi drar hjem, og finner sønnen min hjemme også. Han var også syk. Han hadde kastet opp en gang også.

Nå ligger de begge to.

Er det noe som går?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i sør er det mange som har hatt det, i går var det eldstejentas tur.. Vi har slekt i oslo og i den ene familien har begge barna hatt det:-)

ikke no langvarig heldigvis, dattera mi var på skolen i dag og dro avgårde med kjæresten på kino akkurat:) men spise noe særlig vil hun ikke...

Skrevet

Begge mine to spydde i går kveld og i natt, men var fine igjen på morgenen i dag.

Nå bor vi riktignok litt sør for Oslo, men vi kjørte gjennom oslo i går, hvor vi stoppet så eldstemann fikk spydd, så kanskje det var vi som glemte igjen noen virus ;-)

Skrevet

Ja vi hadde det alle samme i forrige uke - enormt mange her ved Moss i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...