Gå til innhold

Hva synes du om denne lønnen?

Anbefalte innlegg

Gjest lagermannen
Skrevet

har ingen utdannelse, men har 5 års erfaring i bransjen og er snart 30 år.

Jobber på et lager. Hva synes dere lønnen min skal ligge på?

Jeg er mann, synes dere jeg skal tjene mer enn ei dame?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt bør du tjene mer enn ei dame. Krev penistillegg umiddelbart.

Skrevet

Uten utdanning for en lagerjobb, synes jeg at passelig lønn burde ligge på et sted mellom 200.000 og 240.000 kr.

Du bør selvsagt ikke tjene bedre enn ei dame som har samme jobb som deg!

Skrevet

Jeg synes du bør tjene ca 250.000 i året før skattetrekk. Det vil trolig være nær vanlig lønnsnivå for slike stillinger.

Gjest Utdanning svarer seg
Skrevet

*LOL*

du bør tjene ca 250.000 - 300.000

En nyutdannet lærer med 4 års utdanning tjener godt under 300,000 for ikke å snakke om førskolelærere.

Uten utdanning bør du ikke regne med å tjene mer enn 230,000

Skrevet

En nyutdannet lærer med 4 års utdanning tjener godt under 300,000 for ikke å snakke om førskolelærere.

Joda - 160 kroner timen er vanlig lønn i en fabrikk,- og det tilsvarer ca 316.000,-

Rett fra gata :)

Skrevet

200 000-230 000, kanskje? Du har ikke investert i utdannelse, så noen lønn over 250 000 synes jeg ikke du fortjener.

Skrevet

eeeh... hvorfor skulle du tjene mer enn ei dame?????

Skrevet

200 000-230 000, kanskje? Du har ikke investert i utdannelse, så noen lønn over 250 000 synes jeg ikke du fortjener.

skjerp deg!!

ingen som tjener 200.000 lenger!

Skrevet

jeg har null utdanning, men tjener 320.000.....

Erfaring teller mest!

vanlig rema-arbeider tjener jo 260.000 nå.

Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle du tjene mer enn ei dame?

Lønna di burde være ca. 265000,- i året.

Skrevet

Selvsagt bør du tjene mer enn ei dame. Krev penistillegg umiddelbart.

Kan jeg da kreve puppe-tillegg tro? ;o)

Skrevet

skjerp deg!!

ingen som tjener 200.000 lenger!

Jo det er det faktisk. F.eks. butikk/kioskmedarbeidere tjener ofte omkring 200 000.

Skrevet

Jo det er det faktisk. F.eks. butikk/kioskmedarbeidere tjener ofte omkring 200 000.

Vi bor i en liiiten by... Kjenner 3 stk. som jobber på Rema 1000 - og de tjener mellom 245-265.000 (i tillegg kommer kvelds/helgetillegg)... Kan jo være at pur unge 16/18-åringer tjener 200.000 - men ikke voksne.. Det er flett umulig?!

Jeg tjente ca. 210.000 i matvarebutikk for over 8 år siden.. Har gått litt oppover siden da:)

Skrevet

Kan jeg da kreve puppe-tillegg tro? ;o)

Det spørs hvor store pupper du har. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...