Gå til innhold

Hva synes du om denne lønnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i en liiiten by... Kjenner 3 stk. som jobber på Rema 1000 - og de tjener mellom 245-265.000 (i tillegg kommer kvelds/helgetillegg)... Kan jo være at pur unge 16/18-åringer tjener 200.000 - men ikke voksne.. Det er flett umulig?!

Jeg tjente ca. 210.000 i matvarebutikk for over 8 år siden.. Har gått litt oppover siden da:)

Jeg kjenner f.eks. en på 32 som jobber i kiosk. For kort tid siden gikk han opp fra 190 000 til 210 000. Og det er mange andre som denne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

200 000-230 000, kanskje? Du har ikke investert i utdannelse, så noen lønn over 250 000 synes jeg ikke du fortjener.

Og ellers har vi det bare bra?

Skrevet

Jeg kjenner f.eks. en på 32 som jobber i kiosk. For kort tid siden gikk han opp fra 190 000 til 210 000. Og det er mange andre som denne.

Er det virkelig mulig?! kan samme type jobber variere så voldsomt i lønn?

Huff..... skjønner ikke at det går an å leve med, jeg:(

Skrevet

Det spørs hvilket lager du jobber på da?

Om det nødvendig med mye kunnskap i forhold til delenr. o.l., registrering osv.

Om du ikke har utdanning syns jeg ikke spiller noen rolle når du jobber på et lager. Det er jo for det meste på arbeidsplassene en får opplæring til de fleste arbeidsoppgavene, da det oftest er forskjellige måter å utføre jobben på.

Om en har flere års høgskoleutdanning hjelper lite, og har stortsett lite å si når en jobber på et lager. Det som teller er personlige egenskaper og engnethet. Dette syns jeg skal telle like så mye som utdanning som ikke er relevant.

Lønnen syns jeg skal vurderes etter hvor fysisk, eller hvor krevende jobben er, samt lønnsnivået ellers i bedriften. Men bør kanskje ligge mellom 260.000.- til 300.000,-.

Skrevet

Er det virkelig mulig?! kan samme type jobber variere så voldsomt i lønn?

Huff..... skjønner ikke at det går an å leve med, jeg:(

210 000 er 17500 bto pr mnd. Jeg har levd for langt mindre enn det, og t.o.m. forsørget et barn.

Skrevet

210 000 er 17500 bto pr mnd. Jeg har levd for langt mindre enn det, og t.o.m. forsørget et barn.

Det må da være mange år siden?

Hvis ikke, så er jeg sjokkert over lønnsnivået enkelte steder .. :( huff...

Skrevet

Det må da være mange år siden?

Hvis ikke, så er jeg sjokkert over lønnsnivået enkelte steder .. :( huff...

5 år siden. 17500 er ikke så lite, når du ikke har utdannelse.

Skrevet

5 år siden. 17500 er ikke så lite, når du ikke har utdannelse.

Jeg har nettop fåt tilbud om jobb.. uten utdanning selvfølgelig.. jeg fikk tilbud om 320. - og det syntes jeg var lite...

Har aldri hørt om noen som har 220.000 i årslønn, jeg...

Skrevet

Jeg har nettop fåt tilbud om jobb.. uten utdanning selvfølgelig.. jeg fikk tilbud om 320. - og det syntes jeg var lite...

Har aldri hørt om noen som har 220.000 i årslønn, jeg...

Det er kjempemye! Jeg har hovedfag og tjener 360 000.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...