Gå til innhold

spm vedr antal utbetalingsdager ifht uførestrygd

Anbefalte innlegg

Gjest hvordan regner man ut dette?
Skrevet

jeg har i dag fått innvilget et visst antall beløp pr dag som 100% midlertidig ufør.. hvor mange dager regnes i en mnd. vet at det er mandag til fredag, men tallet vil jo endres litt.. eller har de faste antall dager???

Videoannonse
Annonse
Gjest Shira12
Skrevet

Hos meg varier beløpet fra mnd til mnd, så de teller nok per dag hele mnd - lørdag og søndag. Altså mindre i februar, mer i januar.

Jeg er også midlertidig ufør.

Gjest hvordan regner man ut dette?
Skrevet

Hos meg varier beløpet fra mnd til mnd, så de teller nok per dag hele mnd - lørdag og søndag. Altså mindre i februar, mer i januar.

Jeg er også midlertidig ufør.

men man teller jo ikke lørdag og søndag.. det er jo kun mandag til fredag som er utbetalingsdager??

Gjest Shira12
Skrevet

men man teller jo ikke lørdag og søndag.. det er jo kun mandag til fredag som er utbetalingsdager??

Det var jo det jeg skrev, minus lørdag og søndag.

Altså, man teller fem dager hver uke, men de teller en mnd når de betaler ut. Ergo så får du utbetalt for så mange hverdager/virkedager det er i den mnd.

Skjønner? :o)

Skrevet

Jepp, uføretrygdede faster i helgene!

men ved nærmere ettertanke er vannmålere installert i de fleste kommuner så da blir det virkelig smalhans...

må nesten le litt her, lurer på hvor mange "statsråder" som har levd på disse satsene i la oss si 6 mnd?? hehehe, var det et veddemål ville jeg si EN! men hun ble temmelig taus etter å ha uttalt seg i media:) knis!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...