Gå til innhold

Marijuana og hasj..

Gjest Hilsen ei som ikke bruker, men som bare er nyskjerrig.

Anbefalte innlegg

Gjest Hilsen ei som ikke bruker, men som bare er nyskjerrig.
Skrevet

Skrives det ut på resept i Norge, eller er det helt ulovlig?

Er nemlig ei jente som sier hun får skrevet ut dette da hun bor på et slags barnehjem og har en del psykiske problemer..

Dette kan da vel ikke stemme? Jenta er jo ikke fylt 18 engang..og jeg trodde ikke det ble brukt til noe som helst i norge..

Noen som vet? Ble bare nyskjerrig på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er jeg nesten 100% sikker på ikke stemmer.

Gjest Shira12
Skrevet

Tviler jeg sterkt på, det er jo ulovlig i Norge.

Skrevet

Nei, det er bare bløff. Har vært diskutert som medisin i samband med MS(Multippel sklerose), men så langt har det ikke kommet her til lands enå.

Skrevet

Det har ikke blitt opnet for noe sånt i Norge enda nei, men i Nederland har de iallefall dette mot depresjoner og mot MS og bruker det som kvalmestillende mot kreft.

Gjest Hilsen hovedinnlegger
Skrevet

Nei, det er bare bløff. Har vært diskutert som medisin i samband med MS(Multippel sklerose), men så langt har det ikke kommet her til lands enå.

Ok..skjønte at d måtte være noe bløff der ja..hehe.

Måtte vel ha noe kult å si til kompisene sine hun da kanskje.

En ting er om det hadde vært lov for de med ms eller lignende..men å gi 16-åringer det, pga de er deprimerte..det hørtes bare helt vilt ut.

Men måtte bare spørre ettersom jeg ble nyskjerrig..og hun har sittet å sagt det til alle sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...