Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har du helt sikkert rett i.

Ikke minst gjelder det for en del av de som nettopp påstår at de blir utsatt for hets - mens de faktisk ikke klarer å se at de selv er blant de "verste i klassen" til nettopp det samme.

For heller ikke de vet noe om livssituasjonen til de som de selv skriver til her.....

Så om mennesker deltar i debatter med kontroversielle synspunkter skal man ikke debattere og gi svar på tiltale i fall det skulle vise seg at det er snakk om mennesker i psykisk ubalanse...?

Jaja, om DOL er så kraftig kost, burde de sårbare ihvertfall holde seg milevis unna andre større debattforum på nett, hvor tonen er mye krassere enn her.

Et godt poeng.

Gjest Persille

dette var ikke snakk om debatter hvor begge parter kaster om seg med saftige gloser.

dette var snakk om folk som morer seg med å hetse andre,helt uten grunn.

"dette var snakk om folk som morer seg med å hetse andre,helt uten grunn. "

Hvor kommer sånne påstander fra?

Gjest lev vel

"dette var snakk om folk som morer seg med å hetse andre,helt uten grunn. "

Hvor kommer sånne påstander fra?

hvis du leser litt om disse sakene, så ser du at fler enn meg bekrefter å ha blitt utsatt for dette.

ikke så greit,når en har det tungt fra før.

Annonse

Gjest Persille

du er vel bare heldig du, som har sluppet å oppleve slikt.

snakker av erfaring.

Tro meg - jeg har fått mine runder med motbør her jeg også.

Og jeg er enig i at _noen_ er sånn du beskriver, men stort sett er jo folk bare uenige, sier det - og så blir hovedinnskriver dritsur for at ikke alle er enige.

Gjest lev vel

Tro meg - jeg har fått mine runder med motbør her jeg også.

Og jeg er enig i at _noen_ er sånn du beskriver, men stort sett er jo folk bare uenige, sier det - og så blir hovedinnskriver dritsur for at ikke alle er enige.

jeg har aldri vært det du kaller *dritsur* for at noen ikke er enig.og det er heller ikke dette som har skjedd meg motsatt, heller(dvs.de som har servert meg hets, har i utgangspunktet ikke hatt grunn til å være sur,engang)

men jeg forstår at dette er det som er vanlig.

jeg har blitt angrepet med hets uten grunn. men takk for tanken.

saken er utdebbatert

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...