Gå til innhold

Dere som er plaget med uro/angst

Anbefalte innlegg

Gjest Peanøtt
Skrevet

Hva er deres beste tips for avspenning? Hva gjør at dere klarer å få ro?

Videoannonse
Annonse
Gjest et forslag
Skrevet

Jeg er ikke plaget med det, men du kan f.eks. prøve yoga og avspenning.

Gjest har det helt fint :-)
Skrevet

Hei! jeg vet hva du snakker om, jeg har vært plaget i perioder av uro og angst men lever ett veldig godt liv, min måte å møte dette "trollet" på er å få tankene og konsentrasjonen over på andre tanker.. det er ikke få ganger huset mitt er blitt gullende rent så vaskebøtta har "hjulpet" meg mange ganger, likeså en telefon til en kjær vennine eller en spasertur til butikken.

Min måte er å kvele angst og uro i begynnelsen og dette virker som oftest for meg men før jeg lærte meg dette var livet ofte veldig vanskelig.

Lykke til..

Skrevet

å trene pilates/yoga har hjulpet meg litt. men det er ikke alltid jeg orker slike øvelser midt i angsten. det beste er få det ut på en eller annen måte. snakke med noen som ikke blir totalt overveldet av det, gå tur med en venn, se en film som lar deg få ut følelsene men finne tilbake roen. vasking er heller ikke så dumt. lette, automatiske gjøremål som det klarner virkelig hjernen og sjelen iblant. et annet tips er å skrive ned ting når du har det bra. om hva som er bra, og hva som skjer det tilfreds. ta en titt på hva du har skrevet ned når du er urolig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...