Gå til innhold

Hun er rasende

Gjest Synd på henne, men..

Anbefalte innlegg

Gjest Synd på henne, men..
Skrevet

En venninne av meg har hatt en gift elsker/kjæreste i 6 år. Han har hele tiden sagt at han skal gå fra kona, men har utsatt det pga syk kone, problemer med barnet sitt, jobbsituasjon osv. Unnskyldningene har vært mange.

Nå viser det seg at han har enda en dame på lur. Venninna mi er rasende. Hun vurderer faktisk å fortelle kona om hvilken dritt han er.

Snakk om å kaste bort livet sitt. 6 år har hun ventet og trodd på han.. Naiv..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What comes around, goes around.

Synd for henne allikevel, selvfølgelig.

Skrevet

Hvorfor går damer rundt på beite slik? Her har han i pose og i sekk: Kone og elskerinne - og så lenge elskerinna godtar hans stadige "unnskyldninger" for ikke å forlate kona, hvorfor skal han da foreta seg noe? Hans problem nå består i at han ble FOR "grådig" ikke nok med en elskerinne...

Venninna di visste jo at denne mannen ikke er til å stole på - derom han var til å stole på, ville hun jo ikke vært elskerinna hans i utgangspunktet. Hun har latt seg gå på beite i årevis - og NÅ er hun forbanna fordi den utro mannen er utro mot henne...

Jaja.. De får nu bære hoill på førr min del...

Skrevet

...eller omvendt - hehe

Må innrømme at jeg har svært vanskelig for å synes synd på mennesker som havner i en slik situasjon.

Tross alt; utfallet av det store flertall av den type forhold er velkjent - og om man har valgt å lulle seg inn i en fantasiverden må man ta konsekvensene av dette.

Men selvsagt ikke alle som tør å ta selverkjennelsen med at de har oppført seg som idioter; og heller foretrekker å la andre få svi for at fantasiverdenen gikk i grus...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Den det er mest synd på her, er kona hans.

Venninnen din har visst at han er en drittsekk, siden han har stått i med henne selv om han er gift.

Jeg fatter ikke de som tror at en mann skal være trofaste mot seg selv samtidig som han bedrar kona si.

Skrevet

Den hun bør være rasende på er seg selv, og det er vel innerst inne det hun er.

Det er nesten ikke lov til å være så dum, men hun kan jo trøste seg med at hun slettes ikke er den eneste.

Gjest Persille
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle han være ærligere med din venninde enn med kona?

Ørkenvandreren
Skrevet

Ha-ha-ha! :-D

Dumme, naive kvinnfolk. Dere lærer aldri, hva? Uansett hvor mange historier dere har lest eller hørt om det samme, rammer det selvfølgelig bare alle andre og ikke deg/dere, nei.

Venninnen din har med vitende og vilje bidratt til utroskap, hvilket har sine moralske sider, for å si det slik. I tillegg, hvorfor skulle han være mer trofast mot din venninne enn mot sin kone.

Jeg har NULL sympati og medfølelse med din venninne og mener hun har fått som fortjent.

Gjest Vassillis
Skrevet

Passelig dum hun venninda di, hun får som hun fortjener. Det finnes ikke noe mer blondt enn å tro at han skal være trofast mot henne, når han bedrar kona si i årevis.

Og jeg synes det rett og slett er jævlig gjort å ha seg med en annen kvinnes mann. Respekter det som ikke er ditt,

selv om denne mannen sannsynligvis er ingenting å samle på. Noe sier meg at han aldri kommer til å bli evig trofast mot noen kvinne, om han ikke blir impotent da ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Naiv, ja. Som man reder, ligger man.

Skrevet

Hun får vel som hun fortjener - og det burde han også ha fått.

Dog er det også et hensyn å ta til hans barn, der hun faktisk også må være seg sitt ansvar bevisst.

Tross alt var hun klar over det da hun involverte seg i en gift barnefar.....

Og derfor bør hun heller komme seg videre i livet, og legge hevntankene bak seg - spesielt hvis det vil gå ut over en ung og uskyldig tredjepart.

Skrevet

Ha-ha-ha! :-D

Dumme, naive kvinnfolk. Dere lærer aldri, hva? Uansett hvor mange historier dere har lest eller hørt om det samme, rammer det selvfølgelig bare alle andre og ikke deg/dere, nei.

Venninnen din har med vitende og vilje bidratt til utroskap, hvilket har sine moralske sider, for å si det slik. I tillegg, hvorfor skulle han være mer trofast mot din venninne enn mot sin kone.

Jeg har NULL sympati og medfølelse med din venninne og mener hun har fått som fortjent.

Ja, vi er teite, alle sammen (håper din bedre halvdel ser dette så hun kan utdele et lett kakk i bakhodet fra meg til deg ;) ).

Skrevet

Tja. Naiv er et fryktelig lettvint ord i sånne situasjoner. Slik jeg ser det virker dette som en situasjon hvor hun har blitt lurt av mannen, virkelig rundlurt. Noen folk er bedre til å juge for seg, og denne personen har nok vært en av dem. Forresten er ingen år bortkastet. Alt er erfaringer. Og hu har all rett til å være rasende, og føle seg lurt. Jeg synes nesten hu skulle ta kontakt med kona.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...