Gå til innhold

Divacup

Anbefalte innlegg

Gjest soljenta_83
Skrevet

Vri den rundt mens den er såpass langt nede at du får tak, og så dytter du den litt videre opp etterpå.

Syns det er vanskelig å estimere hvor langt inne den er jeg, kanskje bunnen er 1-2 cm innenfor? Den skal være så langt inne at du ikke kjenner den, men ikke så langt inne at det lekker :P

Og en ting til. Det står man kan ha den inne i tolv timer,men er det tolv timer i døgnet, eller kan man ha den inne tolv timer,skylle den , og så putte den inn igjen?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

12

• annegunn

7

• Lillemus

5

• filiokus81

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det som er plagsomt med tamponger er at siden jeg MÅ bruke tamponger om natten så må jeg sette på vekkerklokka midt på natta.

Hvis jeg legger meg litt tidlig hvertfall.

Klarer ikke å bruke bind verken på dagen eller natta å måtte kjenne at det renner. Klarer det bare ikke.

Og siden tamponger egentlig ikke skal sitte mer enn 6-8 timer så må jeg opp.

Så på den måten kommer begeret til å bli suksess for meg ;) Må bare få det inn først ;)

Neida. Jeg setter inn tampongen (de største grønne til OB) i 23-tiden når jeg legger meg og det går helt fint når jeg vanligvis står opp kl. 6:20... Skulle jeg sove lenger i helgen så går det helt fint det også. Som regel må jeg opp på do utpå morgenkvisten uansett og da skifter jeg.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Nå har jeg lest flere innlegg om disse produktene her på DOL.

Tror kanskje jeg kunne tenke meg å prøve dette selv.

Hvor er det dere kjøper dette?

Skrevet

Jeg kjøpte fra http://www.divacup.com

Men nå koster det over 200 kroner, og da kan man få tolltrøbbel, så hvis jeg skulle kjøpt idag, ville jeg kjøpt mooncup på engelsk ebay.

Skrevet

http://www.mooncup.co.uk jeg slapp toll.

Skrevet

Den skal ikke like langt inn som en tampong. Bunnen av Divacupen skal bare være et par cm inne.

Får du ikke lekasje når du dytter den så langt inn?

nei - :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Denne tråden gjør meg bare sikrere og sikrere på at jeg IKKE skal kjøpe noe divacup, damebeger eller lignende. Vræææl!

Skrevet

Denne tråden gjør meg bare sikrere og sikrere på at jeg IKKE skal kjøpe noe divacup, damebeger eller lignende. Vræææl!

den er jo fantastisk! :) Men man må jo tåle å ta på seg selv da...hehe

Skrevet

Jeg har bestilt, og venter på min. Men hvordan var dette med rengjøring?

Skrevet

Jeg har bestilt, og venter på min. Men hvordan var dette med rengjøring?

Jeg bare vasker den i rent vann under springen jeg :)

Gjest soljenta_83
Skrevet

Nå har jeg hatt den inne noen timer,og det kjennes veldig bra ut. Akkurat som en tampong,bare at man bytter sjeldnere. Når man ser oppi begeret er det jo egentlig enormt med plass.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg tåler å ta på meg selv, ja. Men etter den historien med deg hoppende med buksa på hælene... Frister lite. :)

Skrevet

Nå har jeg hatt den inne noen timer,og det kjennes veldig bra ut. Akkurat som en tampong,bare at man bytter sjeldnere. Når man ser oppi begeret er det jo egentlig enormt med plass.

Ja, ikke sant? :-)

Skrevet

Jeg tåler å ta på meg selv, ja. Men etter den historien med deg hoppende med buksa på hælene... Frister lite. :)

hoho - har funnet ut nå at man ikke behøver å vaske den hver gang - man kan tømme og sette inn igjen - eller bare la den sitte lenger enn man ville gjort med en tampong.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

nei - :-)

Da fungerer tydeligvis din måte også :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Og en ting til. Det står man kan ha den inne i tolv timer,men er det tolv timer i døgnet, eller kan man ha den inne tolv timer,skylle den , og så putte den inn igjen?

Du kan ha den inne i 12 timer, tømme og skylle og deretter sette den inn igjen.

Med andre ord, tømme den morgen og kveld. Meget praktisk!

Gjest Princess Peach
Skrevet

hoho - har funnet ut nå at man ikke behøver å vaske den hver gang - man kan tømme og sette inn igjen - eller bare la den sitte lenger enn man ville gjort med en tampong.

Njæææ. Skeptisk. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Njæææ. Skeptisk. :)

Morsomt hvor ulikt dolere reagerer på disse trådene.

Hver gang det kommer en ny runde, så er det mange "usj og æsj" reaksjoner. Men det er også noen som lar seg inspirere til å kjøpe selv.

Jeg lurer på hvor mange dolere totalt det er som har anskaffet seg det nå?

Skrevet

Morsomt hvor ulikt dolere reagerer på disse trådene.

Hver gang det kommer en ny runde, så er det mange "usj og æsj" reaksjoner. Men det er også noen som lar seg inspirere til å kjøpe selv.

Jeg lurer på hvor mange dolere totalt det er som har anskaffet seg det nå?

Det er vel noen av oss etterhvert, ja :P

Kanskje en fu hadde vært på sin plass?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er vel noen av oss etterhvert, ja :P

Kanskje en fu hadde vært på sin plass?

Jeg har akkurat startet en :-)

Du får melde deg der, så vi kan telle deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...