Gjest soljenta_83 Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Vri den rundt mens den er såpass langt nede at du får tak, og så dytter du den litt videre opp etterpå. Syns det er vanskelig å estimere hvor langt inne den er jeg, kanskje bunnen er 1-2 cm innenfor? Den skal være så langt inne at du ikke kjenner den, men ikke så langt inne at det lekker Og en ting til. Det står man kan ha den inne i tolv timer,men er det tolv timer i døgnet, eller kan man ha den inne tolv timer,skylle den , og så putte den inn igjen? 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Det som er plagsomt med tamponger er at siden jeg MÅ bruke tamponger om natten så må jeg sette på vekkerklokka midt på natta. Hvis jeg legger meg litt tidlig hvertfall. Klarer ikke å bruke bind verken på dagen eller natta å måtte kjenne at det renner. Klarer det bare ikke. Og siden tamponger egentlig ikke skal sitte mer enn 6-8 timer så må jeg opp. Så på den måten kommer begeret til å bli suksess for meg Må bare få det inn først Neida. Jeg setter inn tampongen (de største grønne til OB) i 23-tiden når jeg legger meg og det går helt fint når jeg vanligvis står opp kl. 6:20... Skulle jeg sove lenger i helgen så går det helt fint det også. Som regel må jeg opp på do utpå morgenkvisten uansett og da skifter jeg. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Nå har jeg lest flere innlegg om disse produktene her på DOL. Tror kanskje jeg kunne tenke meg å prøve dette selv. Hvor er det dere kjøper dette? 0 Siter
Atene Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Nå har jeg lest flere innlegg om disse produktene her på DOL. Tror kanskje jeg kunne tenke meg å prøve dette selv. Hvor er det dere kjøper dette? Jeg kjøpte fra http://www.divacup.com Men nå koster det over 200 kroner, og da kan man få tolltrøbbel, så hvis jeg skulle kjøpt idag, ville jeg kjøpt mooncup på engelsk ebay. 0 Siter
flisa Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Nå har jeg lest flere innlegg om disse produktene her på DOL. Tror kanskje jeg kunne tenke meg å prøve dette selv. Hvor er det dere kjøper dette? http://www.mooncup.co.uk jeg slapp toll. 0 Siter
flisa Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Den skal ikke like langt inn som en tampong. Bunnen av Divacupen skal bare være et par cm inne. Får du ikke lekasje når du dytter den så langt inn? nei - :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Denne tråden gjør meg bare sikrere og sikrere på at jeg IKKE skal kjøpe noe divacup, damebeger eller lignende. Vræææl! 0 Siter
flisa Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Denne tråden gjør meg bare sikrere og sikrere på at jeg IKKE skal kjøpe noe divacup, damebeger eller lignende. Vræææl! den er jo fantastisk! Men man må jo tåle å ta på seg selv da...hehe 0 Siter
org Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Jeg har bestilt, og venter på min. Men hvordan var dette med rengjøring? 0 Siter
flisa Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Jeg har bestilt, og venter på min. Men hvordan var dette med rengjøring? Jeg bare vasker den i rent vann under springen jeg 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 den er jo fantastisk! Men man må jo tåle å ta på seg selv da...hehe Nå har jeg hatt den inne noen timer,og det kjennes veldig bra ut. Akkurat som en tampong,bare at man bytter sjeldnere. Når man ser oppi begeret er det jo egentlig enormt med plass. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 den er jo fantastisk! Men man må jo tåle å ta på seg selv da...hehe Jeg tåler å ta på meg selv, ja. Men etter den historien med deg hoppende med buksa på hælene... Frister lite. 0 Siter
flisa Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Nå har jeg hatt den inne noen timer,og det kjennes veldig bra ut. Akkurat som en tampong,bare at man bytter sjeldnere. Når man ser oppi begeret er det jo egentlig enormt med plass. Ja, ikke sant? :-) 0 Siter
flisa Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Jeg tåler å ta på meg selv, ja. Men etter den historien med deg hoppende med buksa på hælene... Frister lite. hoho - har funnet ut nå at man ikke behøver å vaske den hver gang - man kan tømme og sette inn igjen - eller bare la den sitte lenger enn man ville gjort med en tampong. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 nei - :-) Da fungerer tydeligvis din måte også :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Og en ting til. Det står man kan ha den inne i tolv timer,men er det tolv timer i døgnet, eller kan man ha den inne tolv timer,skylle den , og så putte den inn igjen? Du kan ha den inne i 12 timer, tømme og skylle og deretter sette den inn igjen. Med andre ord, tømme den morgen og kveld. Meget praktisk! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 hoho - har funnet ut nå at man ikke behøver å vaske den hver gang - man kan tømme og sette inn igjen - eller bare la den sitte lenger enn man ville gjort med en tampong. Njæææ. Skeptisk. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Njæææ. Skeptisk. Morsomt hvor ulikt dolere reagerer på disse trådene. Hver gang det kommer en ny runde, så er det mange "usj og æsj" reaksjoner. Men det er også noen som lar seg inspirere til å kjøpe selv. Jeg lurer på hvor mange dolere totalt det er som har anskaffet seg det nå? 0 Siter
annegunn Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Morsomt hvor ulikt dolere reagerer på disse trådene. Hver gang det kommer en ny runde, så er det mange "usj og æsj" reaksjoner. Men det er også noen som lar seg inspirere til å kjøpe selv. Jeg lurer på hvor mange dolere totalt det er som har anskaffet seg det nå? Det er vel noen av oss etterhvert, ja Kanskje en fu hadde vært på sin plass? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Det er vel noen av oss etterhvert, ja Kanskje en fu hadde vært på sin plass? Jeg har akkurat startet en :-) Du får melde deg der, så vi kan telle deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.