annegunn Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Jeg har akkurat startet en :-) Du får melde deg der, så vi kan telle deg! Jeg så det etter at jeg hadde sendt innlegget :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Jeg så det etter at jeg hadde sendt innlegget :-) Siden ideen var så god, så er det helt ok at vi tenkte det samme :-) Står det bra til med Lillevill, forresten? 0 Siter
annegunn Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Siden ideen var så god, så er det helt ok at vi tenkte det samme :-) Står det bra til med Lillevill, forresten? Ja da, med unntak av i dag - det var noen på helsestasjonen som var så slemme at de stakk henne - to ganger til og med. Tydeligvis skikkelig dårlig gjort... Blitt litt rugging på bagen for å få henne til å sove :-/ Har du sjekket reisesidene i det siste? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Ja da, med unntak av i dag - det var noen på helsestasjonen som var så slemme at de stakk henne - to ganger til og med. Tydeligvis skikkelig dårlig gjort... Blitt litt rugging på bagen for å få henne til å sove :-/ Har du sjekket reisesidene i det siste? Nei, jeg har ike vært inne på sidene dine på lenge. Men jeg finner sikkert en link til dem i en gammel mail :-) 0 Siter
annegunn Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Nei, jeg har ike vært inne på sidene dine på lenge. Men jeg finner sikkert en link til dem i en gammel mail :-) Skal sende den på nytt jeg,så du slipper å lete 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Skal sende den på nytt jeg,så du slipper å lete Takk, det var snill annegunn, det! 0 Siter
annegunn Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Takk, det var snill annegunn, det! Så kan du rugge litt på bagen imens.... *lei* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Så kan du rugge litt på bagen imens.... *lei* *Rugger og bysser på Lillevill* 0 Siter
annegunn Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 *Rugger og bysser på Lillevill* Neinei, ikke bysse. Hun må ligge i bagen, smokken på plass, nesa godt begravd i nøstebarnullteppet sitt. Og rugges. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Neinei, ikke bysse. Hun må ligge i bagen, smokken på plass, nesa godt begravd i nøstebarnullteppet sitt. Og rugges. *Rugger* Takk for mail. Lurulf vet jeg nesten ikke hvem er lenger ;-) Jeg skal prøve å få tid til å svare deg senere i kveld, nå rakk jeg bare å se på katteslaktet i vogna. 0 Siter
amber sun Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 *Hehe* Dere gjør meg bare enda mer overbevist om at jeg ikke skal prøve disse beger-greiene gitt! ) Enig, Lillemus. jeg grøsser bare mer og mer jo mer jeg leser av denne tråden. *urk 0 Siter
Gjest go-gåsa Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 *Hehe* Dere gjør meg bare enda mer overbevist om at jeg ikke skal prøve disse beger-greiene gitt! ) De fleste i tråden skifter hyppig partner, og da kan den være aktuell. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 De fleste i tråden skifter hyppig partner, og da kan den være aktuell. Hva i huleste skulle partner-skifte ha med divacupen å gjøre?! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Hva i huleste skulle partner-skifte ha med divacupen å gjøre?! Bare noen som vil provosere, tror jeg.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Bare noen som vil provosere, tror jeg.... Det skjønte jeg, bare lurte på om vedkommende hadde noe mer morsomt å komme opp med. ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Det skjønte jeg, bare lurte på om vedkommende hadde noe mer morsomt å komme opp med. ) Det kommer nok et svar snart.... 0 Siter
annegunn Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 *Rugger* Takk for mail. Lurulf vet jeg nesten ikke hvem er lenger ;-) Jeg skal prøve å få tid til å svare deg senere i kveld, nå rakk jeg bare å se på katteslaktet i vogna. Det hjalp - hun sov en stund til. Nå er hun varm - reagerer tydeligvis på vaksinene, ja. Ikke vil hun ha pupp heller, så nå er jeg rimerlig sprengt :-| Og jentungen kom hjem sliten i dag, gikk og la seg og sov en time. Nå har hun 39.0... *rugger videre* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Det hjalp - hun sov en stund til. Nå er hun varm - reagerer tydeligvis på vaksinene, ja. Ikke vil hun ha pupp heller, så nå er jeg rimerlig sprengt :-| Og jentungen kom hjem sliten i dag, gikk og la seg og sov en time. Nå har hun 39.0... *rugger videre* Jentungen sin feber kan du neppe skylde på vaksineringen av Lillevill ;-) Får håpe du holder deg frisk selv. Nå har jeg sett på de siste feriebildene. Nydelige de to jentene dine :-D 0 Siter
org Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Jeg bare vasker den i rent vann under springen jeg Men før/ etter mensperioden skal den vel... steriliseres? Eller? 0 Siter
flisa Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Men før/ etter mensperioden skal den vel... steriliseres? Eller? Jeg vasket den bare godt - tørket den og la den i lerretsposen -. inn i medisinskapet. Tror det holder 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.