Gå til innhold

Divacup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men før/ etter mensperioden skal den vel... steriliseres? Eller?

....man trenger jo ikke sterilisere gubben heller....for å si det slik...

Videoannonse
Annonse
  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

12

• annegunn

7

• Lillemus

5

• filiokus81

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg pleier å koke den etter avsluttet mens.

Men som flisa sier - gubben er jo ikke steril... og det er forøvrig ikke tamponger heller.

Skrevet

Morsomt hvor ulikt dolere reagerer på disse trådene.

Hver gang det kommer en ny runde, så er det mange "usj og æsj" reaksjoner. Men det er også noen som lar seg inspirere til å kjøpe selv.

Jeg lurer på hvor mange dolere totalt det er som har anskaffet seg det nå?

Jeg kjøpte etter en slik tråd, forsøkte iherdig og optimistisk i 4-5 sykluser, men det funket _ikke_. Den lakk og lakk, og det var umulig å få skrudd den rundt der inne. Uansett om jeg fuktet med vann, den ville ikke poppe skikkelig ut. Håpløst. Nå er den på Grønmo.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg kjøpte etter en slik tråd, forsøkte iherdig og optimistisk i 4-5 sykluser, men det funket _ikke_. Den lakk og lakk, og det var umulig å få skrudd den rundt der inne. Uansett om jeg fuktet med vann, den ville ikke poppe skikkelig ut. Håpløst. Nå er den på Grønmo.

Så synd at den ikke fungerte for deg.

Siden den nå er på fyllinga nytter det ikke å komme med gode råd til deg heller.

Hvilken størrelse hadde du? Om du valgte den minste, så var kanskje problemet at det lakk ved siden av, ikke at begeret ikke foldet seg ut?

Skrevet

Jeg også dytter den så langt inn at jeg ikk ekan kjenne den - som en tampong.

Å? Jeg mente så langt inn at man ikke kjenner den når man beveger seg, ikke så langt inn at man ikke kjenner den med fingrene.

Men kanskje det funker det også?

Skrevet

Det står at den skal kokes mellom periodene ja. Men i mensperioden skyller jeg også bare i rent vann.

Skrevet

Så synd at den ikke fungerte for deg.

Siden den nå er på fyllinga nytter det ikke å komme med gode råd til deg heller.

Hvilken størrelse hadde du? Om du valgte den minste, så var kanskje problemet at det lakk ved siden av, ikke at begeret ikke foldet seg ut?

Hadde medium. Fikk den til å folde seg ut én gang og skjønte at dette var kjekke greier, men det ble med den ene gangen. Synd, jeg var veldig motivert. Hater tamponger.

Men nå trenger jeg ikke tenke på slikt på leeenge uansett, he-he :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hadde medium. Fikk den til å folde seg ut én gang og skjønte at dette var kjekke greier, men det ble med den ene gangen. Synd, jeg var veldig motivert. Hater tamponger.

Men nå trenger jeg ikke tenke på slikt på leeenge uansett, he-he :-)

Javisst, du har en liten en i magen!

Hvor langt på vei er du nå?

Skrevet

Javisst, du har en liten en i magen!

Hvor langt på vei er du nå?

18 uker. Og det er definitivt liv i hybelboeren :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

18 uker. Og det er definitivt liv i hybelboeren :-)

Så koselig!

Du må stelle godt med både deg selv og hybelboeren. Syng for den når du ligger i badekaret, det brukte jeg å gjøre :-)

Skrevet

Jeg bestilte den minste nå, selv om den egentlig er bare for de som ikke har født og i tillegg er under 30. Men den funker bedre på meg, og åpner seg "inni der" med en gang.

Sikkert litt liten og trang i høna jeg da...

Skrevet

....man trenger jo ikke sterilisere gubben heller....for å si det slik...

Uff, synes jeg ser det for meg. Han med snopen i en kasserolle med kokende vann! :-)

Gjest soljenta_83
Skrevet

Nå har jeg brukt begeret 1 døgn,og det er så deilig. Ikke NOE søl. Drar man ut en tampong følger jo på en måte blodet med ut skjeden,men nå holder det seg jo oppi begeret.

Syns det er litt vanskelig å få den til å folde seg ut. Vrir og vrir,og må ta den litt ut og inn før den sitter ordentlig,men regner med det er nybegynnerproblemer.

Dette blir nok en uunnværlig gjenstand for meg etterhvert :)

Det er nesten så jeg blir redd jeg skal glemme at jeg har den i,og går flere dager med den :P

Gjest soljenta_83
Skrevet

Fikk ikke før sagt det,så hadde jeg lekkasje.. Snufs. Bra jeg var hjemme. Føltes ut som den satt litt feil,for det bobla så fælt. Satt den inn på nytt,men kjennes liksom ikke helt ut som i går.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...