Gjest fryser i dag Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Forhandleren sa at varmepumpen var laget i Europa og skulle være god. Erfaringer? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Ingen erfaringer, men lurer på om ikke det var disse som het Siemens før. Mener ihvertfall at Fujitsu-Siemens er en merkevare på datafronten. 0 Siter
Excelsion Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Vi har Fujitsu varmepumpe. Ingenting å klage på den, har hatt den i 2 år nå. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Ingen erfaringer, men lurer på om ikke det var disse som het Siemens før. Mener ihvertfall at Fujitsu-Siemens er en merkevare på datafronten. Det stemmer, min gamle PC var en Fujitsu-Siemens maskin. 0 Siter
Incubo Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Er det ikke siemens? JEg har en fujitsu siemens pc iallefall.. og veldig fornøyd med den forresten:) 0 Siter
Gjest fryser i dag Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Vi har Fujitsu varmepumpe. Ingenting å klage på den, har hatt den i 2 år nå. Blir det mer utgifter på den etter hvert, eller har den lang levetid? Fint om du kunne si noe mer...:-) 0 Siter
Excelsion Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Blir det mer utgifter på den etter hvert, eller har den lang levetid? Fint om du kunne si noe mer...:-) Beklager, jeg aner ingenting. Men så vidt jeg vet blir det ikke noen flere utgifter. Tror de lever til de dør. Men realistisk sett så ser jeg ikke så mye mer enn 10 års levetid på den, men herregud, det kan jo være mye lenger. Beklager, jeg aner ikke. Men jeg har hørt at Panasonic sine pumper er dårlige da :-) 0 Siter
Gjest Toshibapumpe Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Hva må du gi for varmepumpe av det merket (Fujitsu Siemens) ? Det du skal være veldig obs på er støyen fra pumpen. Vi har en Toshiba varmepumpe, er veldig fornøyd med den. 0 Siter
Gjest fryser i dag Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Beklager, jeg aner ingenting. Men så vidt jeg vet blir det ikke noen flere utgifter. Tror de lever til de dør. Men realistisk sett så ser jeg ikke så mye mer enn 10 års levetid på den, men herregud, det kan jo være mye lenger. Beklager, jeg aner ikke. Men jeg har hørt at Panasonic sine pumper er dårlige da :-) Takk for svar. 0 Siter
Gjest fryser i dag Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Hva må du gi for varmepumpe av det merket (Fujitsu Siemens) ? Det du skal være veldig obs på er støyen fra pumpen. Vi har en Toshiba varmepumpe, er veldig fornøyd med den. Det står at den er stillegående. 12.000 + installering 0 Siter
Gjest fryser i dag Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Hva må du gi for varmepumpe av det merket (Fujitsu Siemens) ? Det du skal være veldig obs på er støyen fra pumpen. Vi har en Toshiba varmepumpe, er veldig fornøyd med den. I hvilket rom har dere varmepumpen? 0 Siter
Gjest Toshibapumpe Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Hva må du gi for varmepumpe av det merket (Fujitsu Siemens) ? Det du skal være veldig obs på er støyen fra pumpen. Vi har en Toshiba varmepumpe, er veldig fornøyd med den. Vi har to-etg. hus, inngang m/ganger og to soverom nede, stue, kjøkken, soverom og bad oppe, vi har plassert den i trappeoppgangen til stua. Den varmer alt oppe bortsett fra badet. Nede varmer den veldig lite. 0 Siter
Gjest Toshibapumpe Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 I hvilket rom har dere varmepumpen? Ups, postla den litt feil Vi har to-etg. hus, inngang m/ganger og to soverom nede, stue, kjøkken, soverom og bad oppe, vi har plassert den i trappeoppgangen til stua. Den varmer alt oppe bortsett fra badet. Nede varmer den veldig lite. 0 Siter
Gjest Toshibapumpe Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Det står at den er stillegående. 12.000 + installering Det står alltid at varmepumper er stillegående ..... og det stemmer dessverre ikke alltid. Greit å snakke med noen som har denne pumpen å høre hva de mener. 0 Siter
Gjest Toshiba er overpriset! Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Hva må du gi for varmepumpe av det merket (Fujitsu Siemens) ? Det du skal være veldig obs på er støyen fra pumpen. Vi har en Toshiba varmepumpe, er veldig fornøyd med den. Toshiba er bare noe forhandlerne tjener masse penger på, ikke verdt prisen. Det er flere pumper som er minst like bra og langt billigere. 0 Siter
Gjest Toshibapumpe Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Toshiba er bare noe forhandlerne tjener masse penger på, ikke verdt prisen. Det er flere pumper som er minst like bra og langt billigere. Godt mulig det. Vi ga 15.000 ferdig montert for ett år siden. Var det så ille da ? Har da sett flere pumper som er dyrere .... En bekjent kjøpte forøvrig en Panasonic pumpe, vet ikke hele navnet på den, det er jo som oftest flere størrelser, han ga 9.000 + montering. Han er også veldig fornøyd. Pumpen vår heter forøvrig Toshiba Daiseikai RAS 10 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.