Gå til innhold

Hva ville du ha valgt og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Sharm El Sheikh eller Gran Canaria.

Reisen skal foregå i Oktober.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gran Canaria.

Egypt er nok et spennende reisemål, men med alle de gale folka som holder på der nede nå hadde jeg ikke tatt sjansen.

Jeg vil hjem igjen og. ;-)

Gjest ikke godt å si
Skrevet

Huff Sharm El Sheikh .... vet ikke jeg ..... litt redd av meg jeg da :)

Grand Canaria ..... litt kjedelig plass ......

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Huff Sharm El Sheikh .... vet ikke jeg ..... litt redd av meg jeg da :)

Grand Canaria ..... litt kjedelig plass ......

Kom gjerne med andre alternativer. Alt mottas med takk.

Gjest Aviaana
Skrevet

Hvis jeg skal tenke i forhold til terror ville jeg valgt Gran Canaria. Men med hensyn til opplevelser og attraksjoner. Samt å slippe å møte på naboen så hadde jeg valgt Sharm El Sheik (husker ikke stavemåten).

Gjest ikke godt å si
Skrevet

Jeg har to reisemål å komme med, Brasil og Thailand :)

Har aldri vært der selv, men har snakket med flere som aldri mer kommer til å dra til de "vanlige" sydenstedene.

Skrevet

Voksne og barn? Eller bare voksne?

Dersom barn med: Har hørt at Amadores på Grand C er veldig flott for barn...:)

Men har ikke vært der,så har dessverre ikke mer info...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Sharm el Sheik. Vi skal selv til Egypt i november, gleder meg veldig! :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har to reisemål å komme med, Brasil og Thailand :)

Har aldri vært der selv, men har snakket med flere som aldri mer kommer til å dra til de "vanlige" sydenstedene.

Jeg har planer om å reise til Tailand senere med familien. Muligens i jula.

Nå har jeg bare ei uke på meg, sammen med ei venninne.

Skal bare være en vanlig sydentur og vi må ha litt varme.

Vi er ikke ute etter et typisk ungdomssted med fyll og fest.

Vi er modne damer, tross alt;o)

Skrevet

Sharm el Sheik!

Gran Canaria synes jeg er kjedelig, men det kommer jo an på hva du er ute etter, selvfølgelig. Har ikke vært i Sharm el Sheik men var i Hurghada (m/Kairotur++) for 4 år siden, mye mer opplevelse enn en vanlig Sydentur. Ok, alle ble dårlige i magen, men som en av de medreisende sa: de var mye dårligere en gang de var på Gran Canaria. Man vet aldri uansett.

Skrevet

Gran Canaria - - :-) jeg ville ikke reist til et arabisk land i disse tider. - er jeg på ferie vil jeg ikke gå rundt og bekymre meg om de smeller av en bombe.

Skrevet

Har enda ikke hørt om noen som IKKE har fått rennaræv i Egypt da...

Skrevet

Jeg har planer om å reise til Tailand senere med familien. Muligens i jula.

Nå har jeg bare ei uke på meg, sammen med ei venninne.

Skal bare være en vanlig sydentur og vi må ha litt varme.

Vi er ikke ute etter et typisk ungdomssted med fyll og fest.

Vi er modne damer, tross alt;o)

da syns jeg du skal dra til Puerto Rico på Gran Canaria -datra mi har akkurat vært der og var litt sur for at jeg hadde bestilt på "partystedet" Playa del Ingles. Hun var der med faren sin - og skrøt veldig.

her er litt info: http://tinyurl.com/lovo7

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Sharm el Sheik!

Gran Canaria synes jeg er kjedelig, men det kommer jo an på hva du er ute etter, selvfølgelig. Har ikke vært i Sharm el Sheik men var i Hurghada (m/Kairotur++) for 4 år siden, mye mer opplevelse enn en vanlig Sydentur. Ok, alle ble dårlige i magen, men som en av de medreisende sa: de var mye dårligere en gang de var på Gran Canaria. Man vet aldri uansett.

Takk for svar.

Jeg har vært i Hurgada jeg også med tur til Luxor og Kongenes dal. Veldig spennende.

Men nå skal jeg altså på tur med ei som ikke reiser så mye. Hun vil sole seg, bade, slappe av, spise god mat, ta en drink om kvelden.

Det er i grunnen bare det jeg er ute etter også.

En tur uten barn rett og slett, hvor vi bare skal kose oss. Markere at vi har fylt 40. Behøver ikke å se så mye.

Kall det gjerne husmorferie;o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Gran Canaria - - :-) jeg ville ikke reist til et arabisk land i disse tider. - er jeg på ferie vil jeg ikke gå rundt og bekymre meg om de smeller av en bombe.

Nei nå er det så mange som sier det at jeg ble helt skremt her.

Jeg skal foreslå Gran Canaria for henne.

Hun forslo chania, men der har jeg vært.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Har enda ikke hørt om noen som IKKE har fått rennaræv i Egypt da...

Det fikk jeg og mannen min også. Spesielt mannen min.

Jeg har en morsom historie, men jeg skal la det være hehe.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

da syns jeg du skal dra til Puerto Rico på Gran Canaria -datra mi har akkurat vært der og var litt sur for at jeg hadde bestilt på "partystedet" Playa del Ingles. Hun var der med faren sin - og skrøt veldig.

her er litt info: http://tinyurl.com/lovo7

Nå har jeg printet det ut. Synes det virker veldig fristende.

Skrevet

Nå har jeg printet det ut. Synes det virker veldig fristende.

I Puerto Rico har jeg vært - og det er vel det stedet jeg er _mest_ sikker på at jeg ikke skal tilbake til. Så så ulikt kan det altså oppleves. :-)

Av Kanariøyene vil jeg absolutt anbefale sørsida av Tenerife. Der er det flott!

(Største forskjellen på de to stedene er stranda. I Puerto Rico er det en trang sak der solsengene sto opplaina på rekke og rad side ved side og foran og bak hverandre bare med smale "gater" mellom hoder og føtter.

På Tenerife var det en (nesten) uendelig lang strand med kort vei til vannet og god avstand til naboen.)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Hadde valgt Gran Canaria.

Er altfor redd det skal smelle om jeg hadde reist til noe arabisk reisemål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...