Gemini Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Ingen av de. Jeg ville valgt Kypros! hehe Arabiske mål hadde jeg garantert styrt unna. Evt. kunne jeg valgt Gran Canaria (men da styrt utenom Playa del Ingles og andre ekstrem-harry steder), Puerto Mogan så fint ut da jeg var innom der. Eller kanskje helst en annen kanari-øy. 0 Siter
Sitronmelisse Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Gran Canaria er harry og pyton kjedelig. Men Tenerife, Puerto del la Cruz, vil jeg anbefale på det varmeste! Her får du fin by, strender, flotte utendørs badeannlegg, shopping, masse restauranter og veldig fin canarisk stemning :-) Toppers! 0 Siter
Gemini Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Nå har jeg printet det ut. Synes det virker veldig fristende. Eller hva med http://tinyurl.com/mwr4m :-) 0 Siter
Speak Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Sharm El Sheik. Høres mye mer spennende ut, og jeg begynner å bli lei av disse "standard-syden-turene". 0 Siter
flisa Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Det fikk jeg og mannen min også. Spesielt mannen min. Jeg har en morsom historie, men jeg skal la det være hehe. Jeg skal til Playa del Ingles selv i november - dametur det også - bok, bad, mat, parfymer .) 0 Siter
Gyda Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Gran Canaria er harry og pyton kjedelig. Men Tenerife, Puerto del la Cruz, vil jeg anbefale på det varmeste! Her får du fin by, strender, flotte utendørs badeannlegg, shopping, masse restauranter og veldig fin canarisk stemning :-) Toppers! Enig! (Har et lignende svar lengre nede i tråden.) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Du bør ikke reise til Sharm el Sheik nå. Reis til Gran Canaria. Det er for mye innenriksbråk i Egypt akkurat nå. 0 Siter
birdie Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Ingen av delene. Lenge siden jeg påla meg selv forbud mot å reise til Egypt (jeg mener, der går de jo bevisst etter turistmål, terroristene), og Gran Canaria høres kjedelig ut i forhold til en opplevelsesreise i f.eks. England, eller til og med Danmark. Om sol er hovedmålet med reisen ville jeg vel allikevel valgt GC. 0 Siter
red Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Sharm El Sheik. Høres mye mer spennende ut, og jeg begynner å bli lei av disse "standard-syden-turene". I min private kampanje mot sharm el sheik, vil jeg si at dette ER et typisk 'standard turist sted'. Bare litt kjipere. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Jeg har ikke vært i Sharm el Sheik, men i Hurghada. Fytterakkern. Har aldri vært på Grand Canaria, men tar det gjerne usett om alternativet er Egypt. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Takk for svar. Jeg har vært i Hurgada jeg også med tur til Luxor og Kongenes dal. Veldig spennende. Men nå skal jeg altså på tur med ei som ikke reiser så mye. Hun vil sole seg, bade, slappe av, spise god mat, ta en drink om kvelden. Det er i grunnen bare det jeg er ute etter også. En tur uten barn rett og slett, hvor vi bare skal kose oss. Markere at vi har fylt 40. Behøver ikke å se så mye. Kall det gjerne husmorferie;o) Pueto del Carmen eller Playa Blanca på Lanzarote er fine og rolige steder for de formålene du snakker om Ellers støtter jeg den lenger opp som snakket om Puerto de la Cruz på Tenerife. Kan også anbefale Los Gigantes og Los Cristianos på Tenerife, i tillegg til Las Palmas på Gran Canaria - da hvis dere også har lyst til å oppleve det litt mer urbane G.C! Sør-Spania er flott! Marbella er en nydelig by, og også Mar Menor-kysten. Dit går forresten Norwgiean med direktefly fra Trondheim nå! Lykke til med valget! Deilig med forlenget sommer da! 0 Siter
Reg@l Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 London ;-) Med kniven på strupen hadde jeg valgt Gran Canaria av de to. 0 Siter
Speak Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 I min private kampanje mot sharm el sheik, vil jeg si at dette ER et typisk 'standard turist sted'. Bare litt kjipere. Men du har jo muligheter til å oppleve litt historie også. Har også snorklet i Rødehavet for mange år siden, og det er også fantastisk. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Jeg har ikke vært i Sharm el Sheik, men i Hurghada. Fytterakkern. Har aldri vært på Grand Canaria, men tar det gjerne usett om alternativet er Egypt. Egypt er spennende om man er interesert i historie, og det er jeg. Men kanskje ikke sted hvor man drar på sydentur nei. Enig i det. Har slått det fra meg. 0 Siter
Dory Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Nå er jeg sikker... Grand Canaria:) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=128218 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Jeg skal til Playa del Ingles selv i november - dametur det også - bok, bad, mat, parfymer .) Det høres deilig ut.Det er slik jeg vil ha det. 0 Siter
flisa Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Det høres deilig ut.Det er slik jeg vil ha det. jeg har en seng ledig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.