Gå til innhold

Hva ville du ha valgt og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen av de. Jeg ville valgt Kypros! hehe

Arabiske mål hadde jeg garantert styrt unna.

Evt. kunne jeg valgt Gran Canaria (men da styrt utenom Playa del Ingles og andre ekstrem-harry steder), Puerto Mogan så fint ut da jeg var innom der. Eller kanskje helst en annen kanari-øy.

Videoannonse
Annonse
Sitronmelisse
Skrevet

Gran Canaria er harry og pyton kjedelig.

Men Tenerife, Puerto del la Cruz, vil jeg anbefale på det varmeste!

Her får du fin by, strender, flotte utendørs badeannlegg, shopping, masse restauranter og veldig fin canarisk stemning :-)

Toppers!

Skrevet

Sharm El Sheik. Høres mye mer spennende ut, og jeg begynner å bli lei av disse "standard-syden-turene".

Skrevet

Det fikk jeg og mannen min også. Spesielt mannen min.

Jeg har en morsom historie, men jeg skal la det være hehe.

Jeg skal til Playa del Ingles selv i november - dametur det også - bok, bad, mat, parfymer .)

Skrevet

Gran Canaria er harry og pyton kjedelig.

Men Tenerife, Puerto del la Cruz, vil jeg anbefale på det varmeste!

Her får du fin by, strender, flotte utendørs badeannlegg, shopping, masse restauranter og veldig fin canarisk stemning :-)

Toppers!

Enig! (Har et lignende svar lengre nede i tråden.)

Skrevet

Du bør ikke reise til Sharm el Sheik nå. Reis til Gran Canaria. Det er for mye innenriksbråk i Egypt akkurat nå.

Skrevet

Ingen av delene. Lenge siden jeg påla meg selv forbud mot å reise til Egypt (jeg mener, der går de jo bevisst etter turistmål, terroristene), og Gran Canaria høres kjedelig ut i forhold til en opplevelsesreise i f.eks. England, eller til og med Danmark. Om sol er hovedmålet med reisen ville jeg vel allikevel valgt GC.

Skrevet

Sharm El Sheik. Høres mye mer spennende ut, og jeg begynner å bli lei av disse "standard-syden-turene".

I min private kampanje mot sharm el sheik, vil jeg si at dette ER et typisk 'standard turist sted'. Bare litt kjipere.

Skrevet

Jeg har ikke vært i Sharm el Sheik, men i Hurghada. Fytterakkern.

Har aldri vært på Grand Canaria, men tar det gjerne usett om alternativet er Egypt.

Gjest girasol
Skrevet

Takk for svar.

Jeg har vært i Hurgada jeg også med tur til Luxor og Kongenes dal. Veldig spennende.

Men nå skal jeg altså på tur med ei som ikke reiser så mye. Hun vil sole seg, bade, slappe av, spise god mat, ta en drink om kvelden.

Det er i grunnen bare det jeg er ute etter også.

En tur uten barn rett og slett, hvor vi bare skal kose oss. Markere at vi har fylt 40. Behøver ikke å se så mye.

Kall det gjerne husmorferie;o)

Pueto del Carmen eller Playa Blanca på Lanzarote er fine og rolige steder for de formålene du snakker om :)

Ellers støtter jeg den lenger opp som snakket om Puerto de la Cruz på Tenerife. Kan også anbefale Los Gigantes og Los Cristianos på Tenerife, i tillegg til Las Palmas på Gran Canaria - da hvis dere også har lyst til å oppleve det litt mer urbane G.C! :)

Sør-Spania er flott! Marbella er en nydelig by, og også Mar Menor-kysten. Dit går forresten Norwgiean med direktefly fra Trondheim nå! :)

Lykke til med valget! Deilig med forlenget sommer da!

Skrevet

London ;-)

Med kniven på strupen hadde jeg valgt Gran Canaria av de to.

Skrevet

I min private kampanje mot sharm el sheik, vil jeg si at dette ER et typisk 'standard turist sted'. Bare litt kjipere.

Men du har jo muligheter til å oppleve litt historie også. Har også snorklet i Rødehavet for mange år siden, og det er også fantastisk.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har ikke vært i Sharm el Sheik, men i Hurghada. Fytterakkern.

Har aldri vært på Grand Canaria, men tar det gjerne usett om alternativet er Egypt.

Egypt er spennende om man er interesert i historie, og det er jeg.

Men kanskje ikke sted hvor man drar på sydentur nei. Enig i det. Har slått det fra meg.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg skal til Playa del Ingles selv i november - dametur det også - bok, bad, mat, parfymer .)

Det høres deilig ut.Det er slik jeg vil ha det.

Skrevet

Det høres deilig ut.Det er slik jeg vil ha det.

jeg har en seng ledig! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...