Gå til innhold

Brukere av diva cup, damebeger, mooncup: Meld dere her!

Anbefalte innlegg

kjerringskinn
Skrevet

Det er sikkert nybegynner-problemer.

Hvilket vakuum tenker du på - ved insetting eller uttaging?

Egentlig under bruk. Den drar seg innover ved bruk på en måte og er vrang å få ut.

Ettersom jeg har ganske sterke blødninger (3/4 fullt beger etter 4 timer) så må jeg også tømme relativt ofte.

Men jeg tror at med litt trening så er det langt mindre styr med denne enn med bind og tamponger.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

20

• kjerringskinn

3

• Atene

3

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg bruker ikke, men tror jeg nesten jeg må prøve etter all den pratinga om det på Dol.

Det høres jo veldig greitt ut da.

Hvor bør jeg i så fall bestille?

www.mooncup.co.uk er så langt den billigste vi har sett her på dol tror jeg.

Skrevet

Kjekk bruksanvisning der - "mokkelijk in te brengen" !

*LOL*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Egentlig under bruk. Den drar seg innover ved bruk på en måte og er vrang å få ut.

Ettersom jeg har ganske sterke blødninger (3/4 fullt beger etter 4 timer) så må jeg også tømme relativt ofte.

Men jeg tror at med litt trening så er det langt mindre styr med denne enn med bind og tamponger.

Når du skal ta den ut, så klem litt (forsiktig) på den først. Da slipper vakumet, og du får den ut uten problemer.

Skrevet

Etter alt dette skrytet så må jeg vel bare få ut finger'n og bestille en:)

(Hadde liksom håpa at jeg ikke skulle få besøk av den forhatte tanta på en stund, da, men ting lar vente på seg:P)

Skrevet

Kjekk bruksanvisning der - "mokkelijk in te brengen" !

*LER HØYT* nå har jeg nytt navn på gamla! :)

Skrevet

*LOL*

Etter den beskrivelsen der er jeg glad jeg alt har diva cupen i hus, ellers hadde jeg aldri våget å kjøpe!

*SHVOPP!*

Skrevet

Etter alt dette skrytet så må jeg vel bare få ut finger'n og bestille en:)

(Hadde liksom håpa at jeg ikke skulle få besøk av den forhatte tanta på en stund, da, men ting lar vente på seg:P)

*få ut finger'n*!!!! ler mæ ihjæl - - ja, da er det bedre med cup'en :)

Skrevet

*rekker opp hånden*

Akkurat ferdig med første brukerperiode av min nyervervede Mooncup. Superfornøyd!

Vi har mensen sammen vi! .)

Skrevet

Når du skal ta den ut, så klem litt (forsiktig) på den først. Da slipper vakumet, og du får den ut uten problemer.

*ler og ler* Jeg ser for meg SÅ mye rart i hodet mitt i denne tråden her -Ser for meg kjerringskinn på jobb, med hvit bluse - som går på do 3/4 full - får tak i faenskapet, klemmer og drar samtidig - og så *SVHOPP* så løsna'n gett! - :-) moro

Skrevet

*ler og ler* Jeg ser for meg SÅ mye rart i hodet mitt i denne tråden her -Ser for meg kjerringskinn på jobb, med hvit bluse - som går på do 3/4 full - får tak i faenskapet, klemmer og drar samtidig - og så *SVHOPP* så løsna'n gett! - :-) moro

*LOL*

Skrevet

*få ut finger'n*!!!! ler mæ ihjæl - - ja, da er det bedre med cup'en :)

Du tog 'an! ;)

Gjest Shira12
Skrevet

www.mooncup.co.uk er så langt den billigste vi har sett her på dol tror jeg.

Da spørs det om ikke jeg er nestemann ut da :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

*LOL*

Er det RART jeg ikke har lyst på en sånn, eller? :D

Gjest SheScorpio
Skrevet

Jeg har lange nok fingre til det da :;-)

Da har du ikke mine små pølser! Men den sitter ikke hardt altså? Må bare rekke tak i den liksom, ikke få skikkelig grepatak?

Skrevet

Da har du ikke mine små pølser! Men den sitter ikke hardt altså? Må bare rekke tak i den liksom, ikke få skikkelig grepatak?

Jeg syns jeg må ta i litt - for det er jo blitt vakuum - men jeg har ikke prøvd å klemme den sammen -jeg har dratt som rakkern jeg! hehe -nå må jeg vente til neste gang med å prøve ut alt det jeg lærer her :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*LOL*

De fantasibildene dine er smittsomme!

Skrevet

Jeg har et aktivt sexliv med en mann ja, og han er mer enn godt nok utstyrt ;) det med størrelse på tampong og mensen har kanskje noe med at den er tørr som noen nevner, det er jo ikke tørt når vi har sex..men får ikke inn en normal tampong. Setter inn riktig, og det er null problem med liten tampong, så jeg vet ikke jeg. Mulig jeg bare må prøve divacup/damebeger i minste størrelse,det er vel annerledes enn tampong uansett så.

Om du fortsetter med tamponger i stedet, så kan du bare bruke litt glidekrem. Det gjør jeg.

Skrevet

Jeg har et aktivt sexliv med en mann ja, og han er mer enn godt nok utstyrt ;) det med størrelse på tampong og mensen har kanskje noe med at den er tørr som noen nevner, det er jo ikke tørt når vi har sex..men får ikke inn en normal tampong. Setter inn riktig, og det er null problem med liten tampong, så jeg vet ikke jeg. Mulig jeg bare må prøve divacup/damebeger i minste størrelse,det er vel annerledes enn tampong uansett så.

Har du prøvd Tampax? De har innføringshylse, og er mye lettere å sette inn enn ob, synes jeg i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...