Gå til innhold

Brukere av diva cup, damebeger, mooncup: Meld dere her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

20

• kjerringskinn

3

• Atene

3

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

kjerringskinn
Skrevet

*ler og ler* Jeg ser for meg SÅ mye rart i hodet mitt i denne tråden her -Ser for meg kjerringskinn på jobb, med hvit bluse - som går på do 3/4 full - får tak i faenskapet, klemmer og drar samtidig - og så *SVHOPP* så løsna'n gett! - :-) moro

Ehm...nå er det sjelden jeg er 3/4 full i arbeidstiden da ;-)

Kan berolige deg med at jeg ikke er helt typen som går i hvit bluse heller, men en gang så klarte jeg å...nei forresten. Tør ikke dra den her i øppna landskap. DA kommer mange til å få bilder i hodet da...hihi.

Nuvel, har overlevt første uka uten katastrofer av noe slag og har tre uker ferie før jeg skal være sånn kopplam igjen. Ornær seg nok.

Skrevet

Om du fortsetter med tamponger i stedet, så kan du bare bruke litt glidekrem. Det gjør jeg.

Ah, så smart, takk for tips :o) jeg bruker kun truseinnlegg for tiden da, går på cerazette, så har ikke blødninger nesten i det hele tatt. Men, den tid kommer vel hvor man ønsker seg barn, og da må man til med mensstyret igjen ;o)

Skrevet

Bruker mooncup...eller prøver å venne meg til den er vel riktigere å si. Første uken!

Hadde aldri kommet på dette på egenhånd, men har lest om den her flere ganger og kjøpte med meg en fra Boots i London i ferien.

Litt vanskelig å bli vant til, synes den er litt stor og at vakuumet er litt ubehagelig, men regner med at det er nybegynnerproblemer.

Jeg klarte ikke ha den inne lenger enn noen minutter, jeg syns det gjorde VONDT! Den gnagde både inni og utenpå. Hva gjør jeg feil?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...