Signaturelle Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Inspirert av alle kattediskusjonene her i det siste. hvor stor plass bør man ha når man har 3 stk innekatter (kastrerte hannkatter)? 0 Siter
lex Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Antall kvadratmeter vil bety mer for de tobeinte enn de firebeinte i husholdningen. Mange katter i en leilighet kan fort gi en "kattebefengt" følelse selv for en katteentusiast. Jeg ville ikke over tid ha mer enn 2 katter i min leilighet på 70-80 kvm + balkong. Om kattene kommer godt overens trengs det ikke egne "territorier" til hver enkelt katt, og da er kravet til plass ganske begrenset. Det viktigste for kattene er hvilke utfoldelsesmuligheter bostedet gir. F.eks. vil de aller fleste katter ønske å kunne komme opp i høyden og betrakte verden derfra. God uforstyrrede sove/hvilkesteder, klatremuligheter (kattemøbel) og steder hvor de kan kvesse klørne + selvsagt uforstyrret do og rolig spisested gir et godt katteliv. 0 Siter
willow Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 jeg har 74 kvadrat og to innekatter. jeg synes det er bittelitt for lite, for tre katter .... minst 90 eller 100? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.