Gå til innhold

Nettbutikk-ASOS

Anbefalte innlegg

Gjest soljenta_83
Skrevet

Var inne på asos.com og så de hadde salg. Bl.a en veske de hadde satt ned til NOK 122 kr. La den i handlekurven og så de hadde regnet ut frakten til å bli 428 NOK??? Må være noe galt vel. Koster ikke over 400 å sende en liten veske fra Storbritannia til Norge

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte har de flere betalings- og forsendelsesmuligheter. Sjekk om du kan finne et annet og rimeligere alternativ.

Gjest soljenta_83
Skrevet

Ofte har de flere betalings- og forsendelsesmuligheter. Sjekk om du kan finne et annet og rimeligere alternativ.

Det var bare et alternativ der til Europa. Frakten justeres etter vekten. Kan umulig være veldig tung

Skrevet

Jeg har bestilt flere kjoler derfra og har aldri betalt noe særlig i frakt/porto. Godt under hundrelappen i allefall.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg er en flittig bruker av den butikken.

Men noen ting kan man ikke bestille pga frakten, men mesteparten går greitt, da frakt ligger på under hundrelappen.

Hvorfor noe koster så himla mye mer, vet jeg ikke.

Gjest soljenta_83
Skrevet

Jeg har bestilt flere kjoler derfra og har aldri betalt noe særlig i frakt/porto. Godt under hundrelappen i allefall.

Sjekket ikke ut på flere ting jeg,men da er det ikke like dyrt for alt altså? Se om jeg finner noe annet da :)

Gjest soljenta_83
Skrevet

Jeg er en flittig bruker av den butikken.

Men noen ting kan man ikke bestille pga frakten, men mesteparten går greitt, da frakt ligger på under hundrelappen.

Hvorfor noe koster så himla mye mer, vet jeg ikke.

Jeg får se om jeg finner noe annet. Frakt på 400 kr blir hvertfall ikke aktuelt ;)

Gjest soljenta_83
Skrevet

Forresten,hvordan er størrelsene på klær der i forhold til her i Norge?

Skrevet

Forresten,hvordan er størrelsene på klær der i forhold til her i Norge?

Jeg bruker størrelse 36, og har bestilt alt derfra i størrelse 8. Alt har passet, bortsett fra en kjole, som visstnok var veldig små i størrelsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...