Gå til innhold

Manpower

Gjest Stina Carolina

Anbefalte innlegg

Gjest Stina Carolina
Skrevet

Hei!

Jeg skal på intervju hos Manpower på fredag - og skulle i den forbindelse gjerne ha hørt litt om hvordan et slikt intervju foregår - så jeg slipper å stille helt uforberedt. Jeg har forstått det slik at Manpower ofte (alltid?) benytter ulike evne-/ferdighetstester i intervjusituasjonen - hva går disse ut på? (i forbindelse med jobbsøknader man sender gjennom vikarbyrået, oppfordres man ofte til å svare på ulike tester (så vidt jeg vet blir svare man oppgir lagret!) - er dette de samme testene som under selve intervjuet? I så fall blir det vel litt "smør på flesk", eller?).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på intervju hos Manpower en gang og jeg hadde ingen slike tester. Det som ble gjort var at alle attester ble gjennomgått og jeg fikk spørsmål omkring disse, vitnemål og kursbevis ble gjennomgått på samme måte.

Det føltes mer som en samtale enn et intervju syns jeg.

Gjest Stina Carolina
Skrevet

Jeg var på intervju hos Manpower en gang og jeg hadde ingen slike tester. Det som ble gjort var at alle attester ble gjennomgått og jeg fikk spørsmål omkring disse, vitnemål og kursbevis ble gjennomgått på samme måte.

Det føltes mer som en samtale enn et intervju syns jeg.

Hei!

Takk for svar! :-) Det er godt å høre at ferdighetstestene hos Manpower ikke er så obligatoriske som jeg fryktet. Jeg har faktisk grudd meg veldig til dette intervjuet nettopp pga. disse (jeg blir fryktelig stresset av slike tester som skal gjøres på kortest mulig tid - og gjør det aldri særlig bra!).

Skrevet

Hei!

Takk for svar! :-) Det er godt å høre at ferdighetstestene hos Manpower ikke er så obligatoriske som jeg fryktet. Jeg har faktisk grudd meg veldig til dette intervjuet nettopp pga. disse (jeg blir fryktelig stresset av slike tester som skal gjøres på kortest mulig tid - og gjør det aldri særlig bra!).

Det går helt sikkert bra. Jeg husker forresten at jeg grudde meg veldig i dagene før jeg skulle dit jeg også (som jeg alltid har gjort ved jobbintervju...)

Lykke til på fredag :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...