Tralla Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Er det godt? Har en frossen pose med bringebær. Er det i såfall best med kalde/tempererte, eller varme som bjørnebær? 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Bringebær og vaniljeis er helt sikkert nyyyyyydelig! Sikker tgodt om du lunker dem litt, men ikke alt for varme. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Det er helt nydelig, både kaldt og varmt. 0 Siter
Tralla Skrevet 29. august 2006 Forfatter Skrevet 29. august 2006 Bringebær og vaniljeis er helt sikkert nyyyyyydelig! Sikker tgodt om du lunker dem litt, men ikke alt for varme. Takk, stoler på det. Da ligger de til tining på benken:-) 0 Siter
Tralla Skrevet 29. august 2006 Forfatter Skrevet 29. august 2006 Det er helt nydelig, både kaldt og varmt. Vi håper på det, for nå orker jeg ikke å stikke til butikken å kjøpe bjørnebær som jeg _vet_ er godt:-) Skal bli godt med is i sola her nå:-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Jeg ville hatt sukker i bærene uansett om du valgte de varme eller kalde. Pga dette innlegget har jeg laget nok en runde milkshake til oss. Jaggu blir en påvirket av DOL. I går laget jeg middag to ganger pga fårikålsnakk 0 Siter
flisa Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Jeg ville hatt sukker i bærene uansett om du valgte de varme eller kalde. Pga dette innlegget har jeg laget nok en runde milkshake til oss. Jaggu blir en påvirket av DOL. I går laget jeg middag to ganger pga fårikålsnakk ...mens du tuslet rundt i sykkelshorts og Divacup? : 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 ...mens du tuslet rundt i sykkelshorts og Divacup? : Etter å sett for meg deg hoppende med denne røde cocktailen mens du leter etter en vask tror jeg at jeg står over Så påvirkning kan jo gå begge veier da 0 Siter
Tralla Skrevet 29. august 2006 Forfatter Skrevet 29. august 2006 Jeg ville hatt sukker i bærene uansett om du valgte de varme eller kalde. Pga dette innlegget har jeg laget nok en runde milkshake til oss. Jaggu blir en påvirket av DOL. I går laget jeg middag to ganger pga fårikålsnakk De ble kjøkkenbenktemperert med sukker, og det smakte nydelig. Gjett om jeg skal ha med en rundt til i morra før kveldsvakta ja :-) En blir rimelig fort påvirket her ja. Lurer på hvor mange som vasket dusjkabinettet sitt førdagen etter diskusjonen her... *rekker opp hånda* 0 Siter
Tralla Skrevet 29. august 2006 Forfatter Skrevet 29. august 2006 Varm de opp med sukker og vann! Ble tempererte med et sukkerdryss over. Skal prøve å varme de en runde i microen før porsjonen i morra ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Ble tempererte med et sukkerdryss over. Skal prøve å varme de en runde i microen før porsjonen i morra ;-) Jeg vet de kan kokes opp med vann og masse sukker - rett fra frossen tilstand og helle over isen - NAM 0 Siter
Albertine Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Heisse Liebe heter denne desserten på tysk, og den er den aller beste i hele verden! Varme bringebær og vaniljeis... NAM! 0 Siter
laban Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Heisse Liebe heter denne desserten på tysk, og den er den aller beste i hele verden! Varme bringebær og vaniljeis... NAM! Helt aldeles enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.