Gjest Tett i røret Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Noen andre som har fått forstoppelse av dietten til dr. Lindberg? Trenger gode, løsende råd... 0 Siter
Gemini Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Drikk mer vann. Spis svisker (hvis det er "lov" da :-)) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Gikk på Lindbergdiett for en god stund siden, men fikk ikke forstoppelse. Drikker du nok vann? Beveger du deg? Spiser du nok fiber? 0 Siter
Gjest Tett i røret Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Gikk på Lindbergdiett for en god stund siden, men fikk ikke forstoppelse. Drikker du nok vann? Beveger du deg? Spiser du nok fiber? Har antagelig ikke drukket nok vann... Men spist bønner, linser, kirkerter, rå brokkoli, salatløk, kylling - har kost meg ordentlig. Til nå. 0 Siter
fresja Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Har antagelig ikke drukket nok vann... Men spist bønner, linser, kirkerter, rå brokkoli, salatløk, kylling - har kost meg ordentlig. Til nå. Du nevner ikke fett, men Lindberg sin diett har vel en god del sunt fett? Selv fikk jeg forstoppelse om jeg ikke tvang i meg noe fett under slankekurer. 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Har antagelig ikke drukket nok vann... Men spist bønner, linser, kirkerter, rå brokkoli, salatløk, kylling - har kost meg ordentlig. Til nå. Proteinene gjør deg hard i magen. Så jeg ville prøvd å få inn mer grønnsaker i kostholdet og drikke ca. 2-3 liter vann om dagen. Hvis du ikke allerdede gjør det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.