Gå til innhold

Forstoppelse av Lindbergs diett..?

Anbefalte innlegg

Gjest Tett i røret
Skrevet

Noen andre som har fått forstoppelse av dietten til dr. Lindberg? Trenger gode, løsende råd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk mer vann. Spis svisker (hvis det er "lov" da :-))

Skrevet

Gikk på Lindbergdiett for en god stund siden, men fikk ikke forstoppelse. Drikker du nok vann? Beveger du deg? Spiser du nok fiber?

Gjest Tett i røret
Skrevet

Gikk på Lindbergdiett for en god stund siden, men fikk ikke forstoppelse. Drikker du nok vann? Beveger du deg? Spiser du nok fiber?

Har antagelig ikke drukket nok vann... Men spist bønner, linser, kirkerter, rå brokkoli, salatløk, kylling - har kost meg ordentlig. Til nå.

Skrevet

Har antagelig ikke drukket nok vann... Men spist bønner, linser, kirkerter, rå brokkoli, salatløk, kylling - har kost meg ordentlig. Til nå.

Du nevner ikke fett, men Lindberg sin diett har vel en god del sunt fett? Selv fikk jeg forstoppelse om jeg ikke tvang i meg noe fett under slankekurer.

Gjest LOTUS78
Skrevet

Proteinene gjør deg hard i magen. Så jeg ville prøvd å få inn mer grønnsaker i kostholdet og drikke ca. 2-3 liter vann om dagen. Hvis du ikke allerdede gjør det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...