poke Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Dattera mi sitter og strever med stil. Fantasien er det så som så med og nå tyr hun til hjelp hos meg. Jeg er bare håpløs med fortellinger og stiler. Hun skriver om en jente som er blitt kidnappet på ferie. Kommer liksom aldri i mål.... Ikke mye hjelp å få av moren. Sjekket på puggandplay og skolenettet etter ideer for henne, men ikke funnet så mye. Noen kreative ideer her eller linker til bra steder 0 Siter
lille fisk Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 det som funka for meg når jeg skulle skrive stiler, var å skrive om ting jeg eller venner av meg hadde opplevd, og pynte litt på det. kanskje slutten ble sånn som jeg skulle ønske det var i virkeligheten. hun kan jo kanskje ta litt inspirasjon fra hun jenta i tyskland (nederland?) som ble kidnappet og var bort i 10 år... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 det som funka for meg når jeg skulle skrive stiler, var å skrive om ting jeg eller venner av meg hadde opplevd, og pynte litt på det. kanskje slutten ble sånn som jeg skulle ønske det var i virkeligheten. hun kan jo kanskje ta litt inspirasjon fra hun jenta i tyskland (nederland?) som ble kidnappet og var bort i 10 år... Pssst - østerrike. 0 Siter
lille fisk Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Pssst - østerrike. hehe... de snakker tysk der hvertfall... så da var jeg jo i nærheten! *flau* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 hehe... de snakker tysk der hvertfall... så da var jeg jo i nærheten! *flau* He, he. Det er da ikke så greit å få med seg alt bestandig. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 hehe... de snakker tysk der hvertfall... så da var jeg jo i nærheten! *flau* psst.. de snakker ikke tysk i nederland.. ;-) Jeg trodde hun var fra Sveits altså. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.