Gå til innhold

Hva er frekkest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her i stua mi og observerer alle tur-folka som rusler forbi. Har store åpne vinduer rett ut i veien, og absolutt alle som går forbi ender opp med å stirre inn. Er det da frekt av meg å stirre tilbake? Det er jo minst like interessant for meg å titte på alle folka som går forbi (artige tur-klær, svette hårsveiser, gode (stygge) sko, osv...) som det må være artig for dem å se inn i et rotehus uten like som ikke eier en potteplante.

Såh, hva er verst. At de stirrer på meg, eller at jeg stirrer på dem? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frekkest vet jeg ikke - men jeg tror nok at jeg som tilfeldig forbipasserende ville ha undret meg litt over det kvinnemennesket som satt tilsynelatende på utkikkspost i det vinduet, ja. ;) Det er nå en gang sånn at man lar blikket gli både hit og dit når man er ute og går tur, uten at det ligger noe mer i det.

Skrevet

Frekkest vet jeg ikke - men jeg tror nok at jeg som tilfeldig forbipasserende ville ha undret meg litt over det kvinnemennesket som satt tilsynelatende på utkikkspost i det vinduet, ja. ;) Det er nå en gang sånn at man lar blikket gli både hit og dit når man er ute og går tur, uten at det ligger noe mer i det.

Hehe, jeg sitter ikke engang særlig i nærheten av vinduet, det er både en hel og en halv sofa mellom meg og vinduet, og et stuebord. Og laptopskjermen da. Men det er så lett å bare løfte blikket når jeg ser det beveger seg i høyre øyekant. ;)

Skrevet

Skaff deg persienner. ;)

Hmm... Kanskje det.

Skrevet

Hehe, jeg sitter ikke engang særlig i nærheten av vinduet, det er både en hel og en halv sofa mellom meg og vinduet, og et stuebord. Og laptopskjermen da. Men det er så lett å bare løfte blikket når jeg ser det beveger seg i høyre øyekant. ;)

Da ser de deg antagelig ikke en gang - bare beundrer den flotte fasaden (og gardinene?) til huset ditt! :)

Skrevet

Hehe - sitter du i stua til skue for gud og hvermann???

Som svar på spm. synes jeg dere er like gode - eller like frekke om du vil.

Men altså - er det ikke litt lite privat å ha det sånn?

Skrevet

Hehe - sitter du i stua til skue for gud og hvermann???

Som svar på spm. synes jeg dere er like gode - eller like frekke om du vil.

Men altså - er det ikke litt lite privat å ha det sånn?

Jo, men det er BARE 3 mnd siden vi flyttet inn så vi har ikke rukket så mye... ;)

Skrevet

Da ser de deg antagelig ikke en gang - bare beundrer den flotte fasaden (og gardinene?) til huset ditt! :)

Joda, det er lett å se det meste inni stua vår, noe som sikkert er veldig interessant. Lurer bare på om jeg liksom bør anstrenge meg for å late som jeg ikke ser at folk glor...

Gardinene våre dekker omtrent 1/6 av vinduene. Men lurer på persienner nå altså.

Skrevet

Jo, men det er BARE 3 mnd siden vi flyttet inn så vi har ikke rukket så mye... ;)

Aha - men nyt utsikten da!

Skrevet

Joda, det er lett å se det meste inni stua vår, noe som sikkert er veldig interessant. Lurer bare på om jeg liksom bør anstrenge meg for å late som jeg ikke ser at folk glor...

Gardinene våre dekker omtrent 1/6 av vinduene. Men lurer på persienner nå altså.

Hehe, du får "løsne litt på snippen" og se om det har noen effekt, om ikke annet er snublende mannfolk alltids artige å kikke på! ;)

Skrevet

Hehe, du får "løsne litt på snippen" og se om det har noen effekt, om ikke annet er snublende mannfolk alltids artige å kikke på! ;)

Hehe, kanskje jeg skal foreslå sofa-sex. ;)

Skrevet

Jeg synes folka som stirrer inn er frekkest, hvis du ikke gjør som nabokona her - bruker kikkerten ;)

Skrevet

Jeg synes folka som stirrer inn er frekkest, hvis du ikke gjør som nabokona her - bruker kikkerten ;)

Hehe, det skulle tatt seg ut!! Men det er bare 6 meter eller noe fra meg til de, og da får jeg med meg det meste som eventuelt kunne vært av interesse.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hadde nok glant like mye tilbake hvis noen hadde glodd inn på stua mi.

Skrevet

Det er noe med slike vinduer som man kan kikke inn i. Man må liksom ta en kikk.

Skrevet

Det er noe med slike vinduer som man kan kikke inn i. Man må liksom ta en kikk.

I know... gjør det samme sjøl når jeg er ute og går. ;)

Skrevet

Hmm... Kanskje det.

Jeg bor også litt "utsatt" til, men jeg har skaffa meg persienner. Noe av det første jeg fikk på plass, faktisk, og det fungerer bra, altså:) Anbefales!

Gjest Mistah fox
Skrevet

Jeg hadde stirret tilbake og supplert med å vinke, så for vekommmende virkelig "rubbed it in.."

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Rett borti gata her er det et litt "utsatt" hus i en sving.

Men jeg viste ikke det før de som bodde der før flyttet, og de nye som flyttet inn klippet hekken som var rundt.

Nå kan du stå på den ene siden av huset og vinke gjennom kjøkken,stue,gang..til en venn som står på den andre siden av huset.

Ser aldri noen inne i huset merkelig nok, selv om jeg vet at det bor et par + et par barn der.

Tror de fort merket hva for en bommert de gjorde når de klippet den hekken, for jeg passer alltid på og se om jeg kan se dem når jeg går forbi.

De er vel i kjellern, muligens loftet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...