Gå til innhold

Hva er frekkest?

Anbefalte innlegg

Gjest girl with no name
Skrevet

Synes ikke noe av det er frekt jeg, det er bare menneskelig! Så lenge en trekker blikket til seg altså. Det forskjell på å kikke og stirre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må nesten anstrenge meg for å ikke kikke inn alle vinduer jeg passerer. Blir skikkelig flau om jeg møter blikket til beboerne der inne.

Det er vel kanskje frekkest å kikke inn, for vinduer er vel mer til for å kikke ut? Tror jeg hadde tenkt som så om jeg var deg.

Skrevet

Jeg hadde stirret tilbake og supplert med å vinke, så for vekommmende virkelig "rubbed it in.."

Det har hendt jeg også har gjort...

Skrevet

At de stirrer på deg, selvsagt. Jeg blir helt gal av naboen som alltid glor inn her. Alltid. Jeg har nesten lyst til å stille meg opp ved vinduet og flashe neste gang jeg hører døren hans smelle.

Skrevet

jeg hadde en slik nabo som nann åpnebart har den gleden av å kjenne. resultatet ble at jeg dro frem sofaen foran vinduet, fjernet alle planter osv og satt der og niglodde tilbake på den idioten. 4 timer tok det men hahahah! jeg vant!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...