Gjest girl with no name Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Synes ikke noe av det er frekt jeg, det er bare menneskelig! Så lenge en trekker blikket til seg altså. Det forskjell på å kikke og stirre. 0 Siter
cecily Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Jeg må nesten anstrenge meg for å ikke kikke inn alle vinduer jeg passerer. Blir skikkelig flau om jeg møter blikket til beboerne der inne. Det er vel kanskje frekkest å kikke inn, for vinduer er vel mer til for å kikke ut? Tror jeg hadde tenkt som så om jeg var deg. 0 Siter
org Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Jeg hadde stirret tilbake og supplert med å vinke, så for vekommmende virkelig "rubbed it in.." Det har hendt jeg også har gjort... 0 Siter
nanna Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 At de stirrer på deg, selvsagt. Jeg blir helt gal av naboen som alltid glor inn her. Alltid. Jeg har nesten lyst til å stille meg opp ved vinduet og flashe neste gang jeg hører døren hans smelle. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 jeg hadde en slik nabo som nann åpnebart har den gleden av å kjenne. resultatet ble at jeg dro frem sofaen foran vinduet, fjernet alle planter osv og satt der og niglodde tilbake på den idioten. 4 timer tok det men hahahah! jeg vant!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.