Gå til innhold

Takkekort (bryllup)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og skriver takkekort. Har f.eks fått en gave fra tante, onkel og deres tre barn som har flyttet hjemmefra, og lurer på om dere syns jeg kan skrive et felles takkekort til hele familien eller om jeg bør skrive et til hver av kusinene mine også liksom.

(Det er vel 8 sånne tilfeller og da er det 8 eller 28 takkekort liksom... De fleste andre er greie.)

(Vil ikke virke gnien eller lat altså, lurer bare på hva som er god skikk og bruk.)

Gjest Debra irl
Skrevet

Vi sendte et kort pr adresse.

Dvs at yngstebarnet som bodde hjemme var nevnt i samme i kortetsom foreldrene. Men søstera som hadde flyttet ut fikk eget.

thuva1365380402
Skrevet

Vi gav en gave til min fetter's bryllup for noen år siden sammen med min søsters familie og mine foreldre. Det var kun mine foreldre som fikk takkekort, og det syntes jeg var veldig dårlig. Jeg synes alle som ikke har samme adresse burde få hvert sitt takkekort. Det har vi alltid gjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...