Gå til innhold

hva mener du?

Gjest jeg bare spør, og ønsker seriøse svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.doktoronline.no/section/nosection/?action=showArticle;DocumentId=200567

noen her i forumet har nylig skrevet at folk med psykiske lidelser burde holde seg borte herfra, i steden for at enkelte (som ser ut til å elske å plage andre) kunne ha utvist normal folkeskikk mot disse.

det er da heller ikke normalt å komme med hets og trakassering mot folk, syke som friske, som skriver innlegg og svar på innlegg i beste mening.(og dette er heller ikke normalt i RL)

jeg må legge til at det jeg tar opp her IKKE gjelder disse trådene der det er hissige debatter (ofte av politisk art) der skribentene hver sin gang serverer sine saftigste gloser mot motparten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jo.. sikkert noen her som vet at jeg har "litt" problemer. Jeg bruker et annet nick på Åpent forum dog.

Jeg har fått mye igjen av og bruke internet. Det er veldig godt og få høre andres meninger om ting og tang som jeg ikke har mulighet til og spørre andre om.

Men mye av problemene mine stammer også fra nettopp internet og PC bruk.

Jeg tror ikke jeg hadde vært like isolert fra omverden hvis jeg IKKE hadde hatt muligheten for mange år siden og "flykte" fra alle problemene mine, drømme meg bort forran PC'en, og glemme alt jeg BURTE ha gjort på den tiden.

Så, så lenge det er litt kontrolert, og at man ikke bare blir sittende forran PC'en sånn som jeg gjorde/gjør så synes jeg det er kjempe fint !

Ellers så tror jeg at de som "sliter" litt har mest lyst til og bli behandlet som alle andre.

Da er det jo greit at vi er tolerange med hværandre alle sammen,"vi" kan jo være litt mere skjøre iblandt, men verden er jo tøff, må vi lære og takle!

Skrevet

Håper ikke det er mitt innlegg på meldinger du sikter til - i så fall har du lest det som Fanden leser Bibelen ;-)

Skrevet

Håper ikke det er mitt innlegg på meldinger du sikter til - i så fall har du lest det som Fanden leser Bibelen ;-)

"svar på tiltale" som du sier, er noe helt annet enn å direkte trakassere noen(som ikke gjør inntrykk av hverken å ville provosere eller hetse noen) som kommer med innlegg/svar på innlegg i beste mening.

Skrevet

og, nei, det var ikke ditt innlegg jeg siktet til.

det var noen her på åpent som skrev at disse burde holde seg unna dol.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...