Gå til innhold

New York igjen

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Da er det New York igjen. Hybellivet har startet. Farvel til venner og familie der hjemme, sol og sommer, reker og hvitvin, lange møter med herlige diskusjoner og vanvittig mye jobbing for å klare å beholde alt det jeg har.

Jeg har klart det bra så langt og er ganske stolt av meg selv. Det har vært tøft, men verdt det. I går var jeg ikke sikker på om det var verdt alt strevet, men i dag er jeg det;) Snart er det trasking i NY gater, besøk på museum og gallerier innimellom lesing, skriving og enda mere lesing og skriving. Besøk til amerikanske venner, restauranter og fantastisk "good food" med ditto vin.

Til dere småbarnsmødre: Jeg savner den perioden ofte. Nyt hvert minutt for den kommer ikke tilbake. Det går an å gjøre spennende ting senere, men den travle hverdagen har noe eget som ikke går an å beskrive. Jeg har en vanlig hverdag her som kan være ensom til tider, det var jeg aldri den gangen jeg hadde små barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...