Gå til innhold

Sex med bifil

Gjest Skikkeliganonymnå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke det er ekkelt at folk er bifile altså! Jeg har en bifil venninne og kjenner flere lesbiske, men de har jeg ikke sex med...

Det som jeg synes er ekkelt er at hans penis trolig har vært inni en manns rompe før den kom inn i meg og at han faktisk tenner like mye på sex med menn som med meg!

Så selve fyren er ikke ekkel, men sexen med han blir litt merkelig å tenke på liksom... :-/

Hva om penisen hans har vært inni en annen kvinnes rompe, da? Er det like ekkelt?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

15

• laguna1365380434

14

• flisa

12

• petter smart

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skjønner at folk er forskjellige, og noen synes tanken på sex med en bifil kan være ubehagelig. Selv har to av mine tre sex-partnere vært bifile, men det visste jeg på forhånd. Er hetero selv, men det har aldri plaget meg. Min samboer har hatt sex med menn, og min ex-samboer har hatt sex med menn.

Lenger nede i tråden diskuteres om legning synes utenpå. Og det kan nevnes at de fleste ikke har vanskelig for å tro at min ex er bifil. Men han jeg er sammen med nå er det ikke lett å se det på :) Selv om han har langt hår :P (svartmetaller)

Og det kan nevnes at jeg ikke oppsøker bifile bevisst, selv om 2/3 av mine elskere er bifile, om noen skulle lure.

:)

Skrevet

Hva om penisen hans har vært inni en annen kvinnes rompe, da? Er det like ekkelt?

Det syns ikke jeg :)

Skrevet

Ja, der forklarte du det akkurat slik jeg tenker på det!

Jeg har mange venner, både homofile og lesbiske, så det har jeg absolutt _ingen_ problemer med. Problemet(?) ligger i det du nevner :-/

Og de har kost med en mann - stukket nesa i halsgropen deres, svette og ferdige etc. etc jækk.. hehe

Fy flate jeg skulle hatt stram knute i nakken.

Gjest enda et svar
Skrevet

Jada, du er intolerant i den mening at du ikke tåler sånne ting. Men det er ikke noe galt i å ha slike emosjoner som du har. (Ikke bra å ha toleranse overfor uratt heller. Så å være intolerant er ikke nødvendigvis galt).

Skrevet

Folk er forskjellige, du må selv finne ut hva som er riktig for deg.

Det hadde ikke heftet meg i det hele tatt.

Skrevet

Jeg skjønner at folk er forskjellige, og noen synes tanken på sex med en bifil kan være ubehagelig. Selv har to av mine tre sex-partnere vært bifile, men det visste jeg på forhånd. Er hetero selv, men det har aldri plaget meg. Min samboer har hatt sex med menn, og min ex-samboer har hatt sex med menn.

Lenger nede i tråden diskuteres om legning synes utenpå. Og det kan nevnes at de fleste ikke har vanskelig for å tro at min ex er bifil. Men han jeg er sammen med nå er det ikke lett å se det på :) Selv om han har langt hår :P (svartmetaller)

Og det kan nevnes at jeg ikke oppsøker bifile bevisst, selv om 2/3 av mine elskere er bifile, om noen skulle lure.

:)

"Jeg skjønner at folk er forskjellige, og noen synes tanken på sex med en bifil kan være ubehagelig."

Jeg lurer litt på hvordan, egentlig?

Hvis man er heterofil kvinne, så liker man sex med menn. Om du har sex med en mann som også har hatt sex med noen du liker å ha sex med - hva er da ekkelt? Skulle tro det var motsatt - at det var ekkelt å ha sex med en som har hatt sex med noen en selv ikke vil ha sex med ("rester" heh-heh :-) ?

Selv synes jeg overhodet ikke tanken på at en annen naken kvinnekropp har vært i nærkontakt med kroppen til en kvinne jeg har sex med, er ekkel. Tvert imot.

"........................................."

Skrevet

Jeg synes ikke det er ekkelt at folk er bifile altså! Jeg har en bifil venninne og kjenner flere lesbiske, men de har jeg ikke sex med...

Det som jeg synes er ekkelt er at hans penis trolig har vært inni en manns rompe før den kom inn i meg og at han faktisk tenner like mye på sex med menn som med meg!

Så selve fyren er ikke ekkel, men sexen med han blir litt merkelig å tenke på liksom... :-/

*Ler*

".................................."

Skrevet

Og de har kost med en mann - stukket nesa i halsgropen deres, svette og ferdige etc. etc jækk.. hehe

Fy flate jeg skulle hatt stram knute i nakken.

Hordan får det blitt mer ekkelt enn at de har gnikket trynet mellom rumpeballene på en kvinne? Jeg mener - mannsvette er jo noe du har et forhold til. Kvinnelige kjønnssafter regner jeg med er ganske fremmed for deg?

".........................................."

Skrevet

mange heterofile har analsex også. fordi det er så trangt der f.eks.

Er mange gutter som garantert er hetero som har villet ha den i rompa mi..

så sjansen er stor for at en hetero mann også har hatt den i en rompe, men da en damerompe.

Vet ikke helt om det hjelper å høre.

Langtfra alle homofile menn har analsex, faktisk.

"........................................"

Skrevet

Hordan får det blitt mer ekkelt enn at de har gnikket trynet mellom rumpeballene på en kvinne? Jeg mener - mannsvette er jo noe du har et forhold til. Kvinnelige kjønnssafter regner jeg med er ganske fremmed for deg?

".........................................."

Skjønner du det ikke så skjønner du det ikke :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener..jupp..

Jeg har absolutt ikke noe i mot at folk er homo, hetrero, bi, what ever, om de ikke skal ligge med meg også..Kjør løs! Meen..Jeg synes mannlig homoseksualitet er turn off, og ergo ville tanken på at min elsker bedrev saker og ting med menn også bli særdeles turn off..Kan ikke for det! Irrasjonelt, ja..Men det er rett og slett sånn det er for meg emosjonelt.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skjønner godt hva du mener her..Jeg er med hånd på hjertet veldig fordomsfri rundt andres legning, og har klint med jenter sjøl, så det går ikke på det.

Det blir rett og slett en subjektiv og ikke-rasjonell oppfatning av hva som er skikkelig turn off, ikke sant?

Skrevet

Fordi det ikke er noe å skjønne :-)

"....................................."

laguna1365380434
Skrevet

Fordi det ikke er noe å skjønne :-)

"....................................."

Nettopp! Turn offs & ons er ikke logiske.;-P Men de er der for det.

Skrevet

Jeg skjønner godt hva du mener her..Jeg er med hånd på hjertet veldig fordomsfri rundt andres legning, og har klint med jenter sjøl, så det går ikke på det.

Det blir rett og slett en subjektiv og ikke-rasjonell oppfatning av hva som er skikkelig turn off, ikke sant?

Ja - veldig :)

Skrevet

"Jeg skjønner at folk er forskjellige, og noen synes tanken på sex med en bifil kan være ubehagelig."

Jeg lurer litt på hvordan, egentlig?

Hvis man er heterofil kvinne, så liker man sex med menn. Om du har sex med en mann som også har hatt sex med noen du liker å ha sex med - hva er da ekkelt? Skulle tro det var motsatt - at det var ekkelt å ha sex med en som har hatt sex med noen en selv ikke vil ha sex med ("rester" heh-heh :-) ?

Selv synes jeg overhodet ikke tanken på at en annen naken kvinnekropp har vært i nærkontakt med kroppen til en kvinne jeg har sex med, er ekkel. Tvert imot.

"........................................."

jeg syns nå heller ikke at det er så vemmelig med to kvinner som to menn -så vi er like der :D

Skrevet

Jeg har absolutt ikke noe i mot at folk er homo, hetrero, bi, what ever, om de ikke skal ligge med meg også..Kjør løs! Meen..Jeg synes mannlig homoseksualitet er turn off, og ergo ville tanken på at min elsker bedrev saker og ting med menn også bli særdeles turn off..Kan ikke for det! Irrasjonelt, ja..Men det er rett og slett sånn det er for meg emosjonelt.

jeg kjenner jernsmak i munn og kvalm klump i magen bare ved tanken på at de rører hverandres understell - hehe

Skrevet

Jeg ville ha syntes det var adskillig værre at min elsker hadde sex med andre damer samtidig med meg..

Gjest ikke signatur
Skrevet

Mannen min får heller ikke alltid utløsning ved samleie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...