Gå til innhold

Sex med bifil

Gjest Skikkeliganonymnå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke det er ekkelt at folk er bifile altså! Jeg har en bifil venninne og kjenner flere lesbiske, men de har jeg ikke sex med...

Det som jeg synes er ekkelt er at hans penis trolig har vært inni en manns rompe før den kom inn i meg og at han faktisk tenner like mye på sex med menn som med meg!

Så selve fyren er ikke ekkel, men sexen med han blir litt merkelig å tenke på liksom... :-/

Da er jeg helt motsatt av deg!

Jeg synes det er litt opphissende med homosex, mens jeg synes jente-sex er kvalmt..

Forøvrig er både jeg og gubben 100% heteto, så det har blitt lite eksperimentering i praksis..

Videoannonse
Annonse
  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

15

• laguna1365380434

14

• flisa

12

• petter smart

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Igjen viser flertallet av kvinnene her inne på DOL sin dobbeltmoral.

De aller fleste synes det er helt greit med kvinnelig biseksualitet. Kvinner har lov å eksperimentere. Det blir sett på som pent og naturlig.

Men når det er menn er det plutselig stygt og æsj. En ting er å ikke like å se på, men når en ikke engang takler tanken på at en mann har sex med en annen mann, da har det gått for langt.

De samme kvinnene har også messet i utallige innlegg at antall partnere ikke har noe å si. Det ligger i fortiden og har vært med på å gjøre personen til den h*n er i dag, sies det. Det gjelder tydeligvis ikke menn som har hatt sex med andre menn.

mil1365380270
Skrevet

De aller fleste synes det er helt greit med kvinnelig biseksualitet. Kvinner har lov å eksperimentere. Det blir sett på som pent og naturlig.

Men når det er menn er det plutselig stygt og æsj. En ting er å ikke like å se på, men når en ikke engang takler tanken på at en mann har sex med en annen mann, da har det gått for langt.

De samme kvinnene har også messet i utallige innlegg at antall partnere ikke har noe å si. Det ligger i fortiden og har vært med på å gjøre personen til den h*n er i dag, sies det. Det gjelder tydeligvis ikke menn som har hatt sex med andre menn.

Den dobbeltmoralen utviser jo menn også; kvinnesex er fin-fint, mannesex er æsj :-)

Skrevet

Den dobbeltmoralen utviser jo menn også; kvinnesex er fin-fint, mannesex er æsj :-)

Det blir noe helt annet. Heterofile menn har ingen betenkeligheter med at deres kvinnelige sexpartner er bifil, mens heterofile kvinner har det når det gjelder menn.

Heterofile menn liker ikke mannlig homosex fordi de liker kvinner. Da burde kvinner foretrukket mannlig homosex framfor kvinnelig.

mil1365380270
Skrevet

Det blir noe helt annet. Heterofile menn har ingen betenkeligheter med at deres kvinnelige sexpartner er bifil, mens heterofile kvinner har det når det gjelder menn.

Heterofile menn liker ikke mannlig homosex fordi de liker kvinner. Da burde kvinner foretrukket mannlig homosex framfor kvinnelig.

Tror nok vi alle sammen er rimelig påvirket av hvordan seksualitet har blitt fremstilt frem til nå. Har vært lite fokus på hvor flott og opphissende mannesex er ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Du skjønner jo ikke hva det snakkes om. Det er vel ikke dobbeltmoralsk å tenne på noe og ikke på noe annet, det er jo mere ryggmargsrefleks.

Personlig tenderer jeg til å like mørkhårede menn bedre enn lysluggede, og enkelte kroppsfasonger bedre en andre, uten at dette har verken noe med verken moral eller dobbelmoral å gjøre. Det har med tenning, og hva jeg finner atraktivt.

Nøyaktig det samme gjelder mannlig homoseksualitet. Jeg synes ikke det er tennende, snarere tvert om, og altså på nøyaktig samme grunnlag som overnevnte.

Å telle partnere til partnere mistenker jeg derimot for å bunne ganske entydig i moralisme.

Så vær så snill å slutte å blande etikk med estetikk, og å lete etter feil hos kvinner over alt. Begge deler er lite kledelig..;-)

Skrevet

Du skjønner jo ikke hva det snakkes om. Det er vel ikke dobbeltmoralsk å tenne på noe og ikke på noe annet, det er jo mere ryggmargsrefleks.

Personlig tenderer jeg til å like mørkhårede menn bedre enn lysluggede, og enkelte kroppsfasonger bedre en andre, uten at dette har verken noe med verken moral eller dobbelmoral å gjøre. Det har med tenning, og hva jeg finner atraktivt.

Nøyaktig det samme gjelder mannlig homoseksualitet. Jeg synes ikke det er tennende, snarere tvert om, og altså på nøyaktig samme grunnlag som overnevnte.

Å telle partnere til partnere mistenker jeg derimot for å bunne ganske entydig i moralisme.

Så vær så snill å slutte å blande etikk med estetikk, og å lete etter feil hos kvinner over alt. Begge deler er lite kledelig..;-)

Hvorfor er det mer PK at en kvinne ikke tenner på en bifil mann enn at en mann ikke tenner på/ønsker et forhold til en kvinne med mange tidligere sexpartnere?

laguna1365380434
Skrevet

Jeg ville ha syntes det var adskillig værre at min elsker hadde sex med andre damer samtidig med meg..

Jeg hadde ikke likt det heller, men langt heller det enn at han så mye som kikket lystent etter andre menn..! :-D

Hvor rablende ulogisk det enn måtte være.

laguna1365380434
Skrevet

Hvorfor er det mer PK at en kvinne ikke tenner på en bifil mann enn at en mann ikke tenner på/ønsker et forhold til en kvinne med mange tidligere sexpartnere?

Fordi jeg tror manglende tennig på en med mange seksualpartnere er tillært og har grunnlag i puritanisme og moral og enkelte grumsete holdninger til (særlig kvinners) seksualitet, mens at innskriver, jeg, og flere andre rett og slett ikke ville tenne på ideen om mannlig homosex, som altså springer ut i fra rene turn on/ off prinsipper, som selvfølgelig ikke har noe med verken moral, dobbeltmoral eller politiskkorrekthet å gjøre.

Altså etikk versus estetikk, om du må teskjefores..;-P

Skrevet

Fordi jeg tror manglende tennig på en med mange seksualpartnere er tillært og har grunnlag i puritanisme og moral og enkelte grumsete holdninger til (særlig kvinners) seksualitet, mens at innskriver, jeg, og flere andre rett og slett ikke ville tenne på ideen om mannlig homosex, som altså springer ut i fra rene turn on/ off prinsipper, som selvfølgelig ikke har noe med verken moral, dobbeltmoral eller politiskkorrekthet å gjøre.

Altså etikk versus estetikk, om du må teskjefores..;-P

Ohoi, den der reagerte jeg litt på.

at feks en mann ikke liker tenner på at kjæresten har liggi med mange andre er basert på puritansk-moralistisk tillæring..

men at en kvinne ikke tenner på at en mann har hatt sex med mann er ikke det, men utelukkende basert på estetikk ?

Homofili, som har vært det største og styggeste tabuområdet i nesten all moderne religionstid ? :)

DEN kjøper jeg ikke :)

laguna1365380434
Skrevet

Ohoi, den der reagerte jeg litt på.

at feks en mann ikke liker tenner på at kjæresten har liggi med mange andre er basert på puritansk-moralistisk tillæring..

men at en kvinne ikke tenner på at en mann har hatt sex med mann er ikke det, men utelukkende basert på estetikk ?

Homofili, som har vært det største og styggeste tabuområdet i nesten all moderne religionstid ? :)

DEN kjøper jeg ikke :)

Det er sikkert mange som ikke liker homoseksualitet på grunn av de anser det om styggedom og forbrytelser mot gud etc også. Det gjelder ikke meg, og jeg kan forsikre deg om det ikke gjelder mange av mine veninner som jeg vet føler det på samme måte.

På motsatt vis ser & hører jeg ofte mennesker som ikke ønsker seg en partner som har hatt mange elskere, da dette standpunktet ofte er bygget på (en for meg skrudd) rasjonalitet, holdningene er altså resultatet av en bevvist tankerekke og utvelgelse, gjerne fundert på moral (og dobbeltmoral)

Jeg har ingenting i mot homoer, men jeg synes ikke homosex er pent. Det kan jeg ikke noe for..;-P Jeg hadde derimot "kunnet for" det om jeg forkastet eller valgte elskere etter vrdioverbevisninger. Og jeg ville verdt dypt uenig med en person som veide homoer lettere en heteroer på en slik skal. See?

Dette er i grunnen ikke så vanskelig altså..;-p

Skrevet

"men når en ikke engang takler tanken på at en mann har sex med en annen mann,"

Syns i grunnen det er en pirrende tanke, jeg. :-O

Gjest misskkka
Skrevet

Langtfra alle homofile menn har analsex, faktisk.

"........................................"

Det skrev jeg aldri heller, faktisk.

Skrevet

Det skrev jeg aldri heller, faktisk.

"mange heterofile har analsex også. fordi det er så trangt der f.eks. "

Nei, men du skrev:

Noe som mer eller mindre antyder at det er en aktivitet som er vanligst blant homser, men at mange heterofile også har det.

Skrevet

Det er sikkert mange som ikke liker homoseksualitet på grunn av de anser det om styggedom og forbrytelser mot gud etc også. Det gjelder ikke meg, og jeg kan forsikre deg om det ikke gjelder mange av mine veninner som jeg vet føler det på samme måte.

På motsatt vis ser & hører jeg ofte mennesker som ikke ønsker seg en partner som har hatt mange elskere, da dette standpunktet ofte er bygget på (en for meg skrudd) rasjonalitet, holdningene er altså resultatet av en bevvist tankerekke og utvelgelse, gjerne fundert på moral (og dobbeltmoral)

Jeg har ingenting i mot homoer, men jeg synes ikke homosex er pent. Det kan jeg ikke noe for..;-P Jeg hadde derimot "kunnet for" det om jeg forkastet eller valgte elskere etter vrdioverbevisninger. Og jeg ville verdt dypt uenig med en person som veide homoer lettere en heteroer på en slik skal. See?

Dette er i grunnen ikke så vanskelig altså..;-p

"Det gjelder ikke meg, og jeg kan forsikre deg om det ikke gjelder mange av mine veninner som jeg vet føler det på samme måte."

Det er bare det at når det er innlært via kultur gjennom generasjoner bakover, så er du faktisk ikke i stand til å vite om det er det som er årsaken. Ofte vil man da lete etter andre årsaker, fordi man selvfølgelig ikke vil være en slave av moralistisk arv. :-)

"........................................."

Gjest misskkka
Skrevet

Nei, men du skrev:

Noe som mer eller mindre antyder at det er en aktivitet som er vanligst blant homser, men at mange heterofile også har det.

ok, hva er statistikken?

Skrevet

Tror nok vi alle sammen er rimelig påvirket av hvordan seksualitet har blitt fremstilt frem til nå. Har vært lite fokus på hvor flott og opphissende mannesex er ;-)

Det er jo rimelig ferskt at lesbesex har blitt et åpent tema, da. Det er ikke akkurat noe man har vokst opp med i generasjoner bakover, det heller :-)

"......................................"

Skrevet

ok, hva er statistikken?

Aner ikke, så det skal jeg ikke påstå noe om. Imidlertid har jeg sett påstander fra visse hold om at det faktisk er vanligere blant heterofile par. Men jeg tror det kommer veldig an på. Uansett - jeg vet at det finnes mange homser som ikke har analsex.

amerikafareren
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener..jupp..

Jeg har absolutt ikke noe i mot at folk er homo, hetrero, bi, what ever, om de ikke skal ligge med meg også..Kjør løs! Meen..Jeg synes mannlig homoseksualitet er turn off, og ergo ville tanken på at min elsker bedrev saker og ting med menn også bli særdeles turn off..Kan ikke for det! Irrasjonelt, ja..Men det er rett og slett sånn det er for meg emosjonelt.

Jeg er enig med deg laguna, og synes du formulerer deg bra. Jeg bryr meg fint lite om andres sexualliv,men når det kommer til meg selv så ville jeg ikke tent på en mann som er homo. Gidder ikke engang bruke energi på å finne ut hvorfor jeg føler det slik. Det er bare slik jeg er.

Gjest misskkka
Skrevet

Aner ikke, så det skal jeg ikke påstå noe om. Imidlertid har jeg sett påstander fra visse hold om at det faktisk er vanligere blant heterofile par. Men jeg tror det kommer veldig an på. Uansett - jeg vet at det finnes mange homser som ikke har analsex.

ja, det tviler jeg heller ikke på. Jeg prøvde egentlig bare si fra om at heterofile også har analsex, i tillfelle DET var grunnen til at hun syntes det var ekkelt. Det var det innlegget mitt dreide seg om. Og det var det jeg skrev. Hvem som har mest er jeg nøytral til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...