Prozak Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Men uansett mener jeg at det er lite en kan gjøre med seksuelle impulser og turn-ons og offs. Jeg kan verken tvinge meg selv til å tenne mere på verken lyseblonde menn eller mannlig homosex. Holdninger jeg innehar som resultat av rasjonelle (i anførsel)tankerekker både kan jeg, og bør jeg ta et oppgjør med om de er fordomsfulle.. Ikke sant? ;-) Selvfølgelig, men jeg blir nyskjerrig på totalt meningsløse holdninger og ryggmargsreflekser :-) "........................................." 0 Siter
amerikafareren Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 :-) Takk! Jeg trodde gentlig ikke det var noe jeg skulle komme til å bruke energi på heller, men her kom det frem så mye bombastisk og dumt og hatsk etterhvert at jeg ikke klarer helt å dy meg allikevel..;-P Vi moderne mennesker er så selvsentrerte og opptatte av egne følelser at det blir ofte dumt og hatsk. Vi har vel heller aldri vært så sårbare som i dagens samfunn. Det er viktig å skille mellom seg selv og andres følelser og det synes jeg du har klart bra i denne tråden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.