Gå til innhold

Ha med noen til avhør?

Anbefalte innlegg

Gjest gruer meg

Jeg skal i et avhør i neste uke, der to menn vil være til stede. De spurte om det gjorde noe at det var to menn. Jeg sa det går sikkert bra. Men etter å ha tenkt...kanskje det ville være lettere med en kvinnelig etterforsker.

Fikk også beskjed om at jeg kunne ta med meg noen visst jeg ville. Har en venninne som kunne ha vært en støtte, men hun er egentlig et ganske sentralt vitne... så da spørst det kanskje? Tenkte også på å spørre om psykologen min kunne være med, men da vil det bli tre menn der. Noen som har hatt meg seg en støttespiller i avhør før? På en side kunne det vært kjekt å ha med noen kjente, men på en annen side så vil også vedkommende da få alle detaljer....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243697-ha-med-noen-til-avh%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...