Gjest Shira12 Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Siden laptopen vår ser ut til at den er kommet i overgangsalderen, er det på tide med litt medisinering. Siden jeg er blond (det har dere vel skjønt til nå) så må jeg atter en gang ty til dere o store og smarte dolere ) Jeg trenger nå en spybot (skrives det i det hele tatt slik?) Den kan med fordel være gratis, da visakortet sliter med heteslag det også ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 En spybot? Nja...blir litt feil betegnelse egentlig, hvis det du er ute etter er å fjerne spyware, ad-ware etc? Fik du ikke tips om Ad-Aware og Spybot Search & Destroy i en annen tråd her, da? Eller skal du ha en bot å spy i? "..........................................." 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Etter å ha lest det du skrev i en annen tråd lastet jeg ned dette: http://www.safer-networking.org/en/donations/index.html Gå til download oppe i høyre hjørne. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 En spybot? Nja...blir litt feil betegnelse egentlig, hvis det du er ute etter er å fjerne spyware, ad-ware etc? Fik du ikke tips om Ad-Aware og Spybot Search & Destroy i en annen tråd her, da? Eller skal du ha en bot å spy i? "..........................................." He he, jeg sa jo at jeg var blond, men jeg prøver da, det skal jeg ha :-) Vel, Ad Aware virket til slutt, og jeg fjernet det den fant. Så scannet jeg den med ett eller annet, den fant masse, men jeg måtte kjøpe hele greia for og få det fjernet. Så prøvde jeg det som Hawkind anbefalte, online scan, da fikk jeg bare opp at explorer hadde ett problem og måtte lukkes. Etter å ha prøvd det flere ganger gav jeg opp. Så hva gjør jeg nå? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Etter å ha lest det du skrev i en annen tråd lastet jeg ned dette: http://www.safer-networking.org/en/donations/index.html Gå til download oppe i høyre hjørne. Da prøver jeg det, takk skal du ha ) 0 Siter
Prozak Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 He he, jeg sa jo at jeg var blond, men jeg prøver da, det skal jeg ha :-) Vel, Ad Aware virket til slutt, og jeg fjernet det den fant. Så scannet jeg den med ett eller annet, den fant masse, men jeg måtte kjøpe hele greia for og få det fjernet. Så prøvde jeg det som Hawkind anbefalte, online scan, da fikk jeg bare opp at explorer hadde ett problem og måtte lukkes. Etter å ha prøvd det flere ganger gav jeg opp. Så hva gjør jeg nå? I tillegg til Ad-Aware, så laster du ned programmet som heter "Spybot, Search & Destroy". Det finner som regel noen ting som Ad-Aware ikke finner. ".........................................." 0 Siter
flisa Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 I tillegg til Ad-Aware, så laster du ned programmet som heter "Spybot, Search & Destroy". Det finner som regel noen ting som Ad-Aware ikke finner. ".........................................." Den har jeg! - og avast! 0 Siter
Gjest Tante B,Ate Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Her finner du litt av hvert, og mye av det gratis. http://www.microsoft.com/security/default.mspx Det er nå engang sånn at det er få som har noe å tjene på å lage anti-spy-ware gratis, samtidig som det er ganske krevende å holde slik software oppdatert. Bill er vel en av få som faktisk har noe glede av å sikre pcen din uten å få betalt for det. Ellers så blir det gjerne litt som noen sa: Hvis du fant en gratis tannlege, ville du gått dit da? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 I tillegg til Ad-Aware, så laster du ned programmet som heter "Spybot, Search & Destroy". Det finner som regel noen ting som Ad-Aware ikke finner. ".........................................." Takk, driver og laster ned nå. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Her finner du litt av hvert, og mye av det gratis. http://www.microsoft.com/security/default.mspx Det er nå engang sånn at det er få som har noe å tjene på å lage anti-spy-ware gratis, samtidig som det er ganske krevende å holde slik software oppdatert. Bill er vel en av få som faktisk har noe glede av å sikre pcen din uten å få betalt for det. Ellers så blir det gjerne litt som noen sa: Hvis du fant en gratis tannlege, ville du gått dit da? Vel, jeg hadde kanskje gjort det om jeg ikke hadde hatt mulighet til og gå til en som kostet ;-) Nå prøver jeg dette i første omgang, og så får vi se. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.