Gå til innhold

Hjelp, jeg skal på feire!

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vi har bestilt oss tur til Egypt, Makadi Bay i november. Gleder meg veldig til det, men fikk litt kalde føtter etter diverse innlegg her på dol.

Hvordan er terrorfaren i Egypt for tida? Blir nervøs av alle disse bombene overalt. Sist gang i Egypt var vel i Sharm el Sheik, det stedet vi skal til ligger i nærheten av Hurghada.

Hjelp, vil ikke bli bombet. :(

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Bomba? Du blir da ikke bomba.

Og skulle du bli det får du se positivt på det: Da får du en jævla god historie å fortelle hvis du kommer hjem.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Bomba? Du blir da ikke bomba.

Og skulle du bli det får du se positivt på det: Da får du en jævla god historie å fortelle hvis du kommer hjem.

HVIS jeg kommer hjem, ja. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

HVIS jeg kommer hjem, ja. :)

Det er ikke noe å tenke på. Ok, hvis du er livredd for terror og din terrorfrykt vil ødelegge ferien din, er muligens ikke Egypt stedet å dra. Det smeller jo der borte i ny og ne. Men det gjør det også i England og i USA.

Jeg tror heller du bør uroe deg for diare. Etter hva jeg hører virker det som om det bare er unntakene som slipper unna dritten (bokstavelig talt) når de er i Egypt. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er ikke noe å tenke på. Ok, hvis du er livredd for terror og din terrorfrykt vil ødelegge ferien din, er muligens ikke Egypt stedet å dra. Det smeller jo der borte i ny og ne. Men det gjør det også i England og i USA.

Jeg tror heller du bør uroe deg for diare. Etter hva jeg hører virker det som om det bare er unntakene som slipper unna dritten (bokstavelig talt) når de er i Egypt. :)

Var ikke i tankene mine engang før jeg fikk se noen hysteriske innlegg her på DOL.

Blir kjedelig hvis ferien blir ødelagt pga diare ja. Får bunkre opp med imodium. :)

Skrevet

Var ikke i tankene mine engang før jeg fikk se noen hysteriske innlegg her på DOL.

Blir kjedelig hvis ferien blir ødelagt pga diare ja. Får bunkre opp med imodium. :)

og tenk om du blir bomba på do!

Gjest laban og laboline
Skrevet

Mye farligere å kjøre bil TIL flyplassen.

Skrevet

Åh herre jemini *haukflirer*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Med en full mooncup i handa? ;)

Skrevet

Med en full mooncup i handa? ;)

ja, og så tror de du er skada!

Skrevet

For der står du og skyter, da eller? :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

ja, og så tror de du er skada!

Hjerneskada, ja. ;)

Skrevet

Har selv vært i Makadi Bay. Fint sted. Det er mange kontroller for å komme inn til selve hotellområdet. Det føles absolutt trygt. Tipper dere glemmer alt om terror når dere først har kommet dit. Husk å ta en ridetur på kamelene på stranda :-) Og snorkling er bare fantastisk i området. Badesko anbefales! God tur.

Skrevet

Jeg vil bare presisere at det ikke er jeg som har skrevet innlegget ovenfor.

Skrevet

For der står du og skyter, da eller? :)

Det er ikke jeg som har svart sånn, altså. Det er noen andre som morer seg med dobbelt-nick.

Skrevet

Det er ikke jeg som har svart sånn, altså. Det er noen andre som morer seg med dobbelt-nick.

Tenke ikke på deg jeg, vennen :)

Skrevet

Tenke ikke på deg jeg, vennen :)

Etter mange "kjøreturen er farligere enn å etterlate ungen i parkert bil"-innlegg, regnet jeg med å ligge tynt an :-Z

Skrevet

Etter mange "kjøreturen er farligere enn å etterlate ungen i parkert bil"-innlegg, regnet jeg med å ligge tynt an :-Z

*lol* jeg glemmer hvem som sa hva hvor likevel jeg - like blid! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har selv vært i Makadi Bay. Fint sted. Det er mange kontroller for å komme inn til selve hotellområdet. Det føles absolutt trygt. Tipper dere glemmer alt om terror når dere først har kommet dit. Husk å ta en ridetur på kamelene på stranda :-) Og snorkling er bare fantastisk i området. Badesko anbefales! God tur.

Ah, det var beroligende å høre. :)

Gleder meg nå, har gått litt amok i nettbutikker og kjøpt sommerklær. Må jo ha ny bikini og sånt. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...