Gå til innhold

Riktig BH-størrelse?!

Anbefalte innlegg

Gjest god bh, takk
Skrevet

Sliter veldig med å finne BH'er i riktig størrelse. Har dessverre ikke budsjett til annet enn Lindex, KappAhl og H&M.

Problemet er at når jeg prøver på BH'ene i butikken passer de veldig bra. Dagen etter "faller puppen ut" på en måte, dvs at skålen skjærer over der brystvorten begynner. Likevel er skålen romsling ved armhulene. Vet liksom ikke om den er for liten eller for stor da?!

Har prøvd 75B (blir alt for lite), 75C og 80C, men det går ikke bra. Lurer på om jeg må gå over til D-skål?

Er smal rundt skuldrene/midjen men har store bryster...interessert i å vite hva andre med lignende kroppsfasong bruker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er viktig om man har litt større pupper er at man kjøper dem som ikke skjærer nedover fremme...

Om du skjønner?

For de holder ikke puppene på plass, de bare "faller" ut som du sier.

Gjest bellsia
Skrevet

80 C passer meg i butikken, men så velter brystvorta ut etter kort tid hjemme.

Så jeg bruker 80 D.

En sjelden gang 85 C, men gir ikke alltid like god støtte.

Dessuten er alle bh forskjellig da, noen 85 c eller 80 D blir altfor stort. Var en som jeg ga til venninna mi med hengpupper på 90 D, min på 80 D fikk hun dyttet inn puppene på og så kjempebra ut. men det var xxld et-eller-annet lignende bh, ikke h&m.

H&M er 80 D perfekt, i butikker som liksom er for de med store bryster, er det stort igjen...

Dessverre kjempevanskelig å finne 80 D på H&M, men fant for en del dager siden, er nok fordi de har fått inn ny sesong nå nylig:-) Blir fort utsolgt i 80 D...

Kanskje kan du prøve 75 DD på Lindex?

Skrevet

Prøv å gå ned i omkrets, og husk at for hver størrelse du går ned i omkrets, må du gå opp en i skål.

Hvis du er "smal rundt midjen og skuldrene" er 75 i omkrets antagelig for mye.

Skrevet

Du kunne prøve et annet snitt? Ikke "balcony" men en med mindre utringning? Eller en mindre omkrets? (70C?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...