Gå til innhold

dere med erfaring på DOL:

Anbefalte innlegg

Gjest bare lurer på dette

Jeg spurte, fordi det et øyeblikk minnet litt om henne. (Hun har trollet en del tidligere.)

Og denne personen her, som er en av de store trollene den siste tiden, fortjener selvfølgelig å bli avslørt hvis h*n har et fast nick i tillegg.

"......................................."

og jeg forstår godt at du ser ned på meg, for det gjør jeg selv også.

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

12

• keinstein

7

• Hawkwind

5

• sammfunnskritiker

3

Mest aktive i denne tråden

og jeg forstår godt at du ser ned på meg, for det gjør jeg selv også.

Jeg ser ikke ned på deg, eller folk flest. Men jeg kan godt gjøre narr av noe du skriver. Det betyr ikke at jeg mener noe som helst om deg som menneske - det skal mer til for å gjøre seg opp en mening om en person, enn spredte (evt. idiotiske) innlegg på et forum.

"..........................................."

Jeg spurte, fordi det et øyeblikk minnet litt om henne. (Hun har trollet en del tidligere.)

Og denne personen her, som er en av de store trollene den siste tiden, fortjener selvfølgelig å bli avslørt hvis h*n har et fast nick i tillegg.

"......................................."

"hvis h*n har et fast nick i tillegg"

Det har h*n nok, det har vi alle.

Gjest bare lurer på dette

Jeg ser ikke ned på deg, eller folk flest. Men jeg kan godt gjøre narr av noe du skriver. Det betyr ikke at jeg mener noe som helst om deg som menneske - det skal mer til for å gjøre seg opp en mening om en person, enn spredte (evt. idiotiske) innlegg på et forum.

"..........................................."

greit.

takk for tilbakemelding.

men jeg _er_ ikke et troll.

bare et altfor nærtagende,knekt menneske.

takk for din vennlighet, og jeg beklager mine ord mot deg.

sammfunnskritiker

"Fornuftig" er synonymt med "kjedelig" for andre. Noen emner egner seg ikke her, og må tas andre steder hvor det samles fler med samme interesse.

Jeg hater bæsjebleier, men noen synes å elske å studere dem i detalj.

hm bæsjbleier kan også være interesse for noen... men det er greit, bare det ikke er greit bare fordi det er greit...

hvem er bebba?

Et nick som blir husket en stund av faste travere her inne.

Aktiv i mange diskusjoner på flere fora, ofte med synspunkter som det ikke går 13 av på dusinet, for å si det slik.

Avslørte seg selv som forumtroll etterhvert og, ved et uhell som ga de av oss som husker saken latterkick den gang og et smil om munnen nå.

Hun skrev innlegg om at hun hadde fått fantastisk ny, interessant jobb.

Rett etter dukket det opp et innlegg hvor bebba ble gratulert med velfoirtjent suksess, og som deretter skildret bebba i lysende ordelag for vidd, intellekt og fornuftige meninger.

Undertegnet av...bebba.

Annonse

Aktiv i mange diskusjoner på flere fora, ofte med synspunkter som det ikke går 13 av på dusinet, for å si det slik.

Avslørte seg selv som forumtroll etterhvert og, ved et uhell som ga de av oss som husker saken latterkick den gang og et smil om munnen nå.

Rett etter dukket det opp et innlegg hvor bebba ble gratulert med velfoirtjent suksess, og som deretter skildret bebba i lysende ordelag for vidd, intellekt og fornuftige meninger.

Undertegnet av...bebba.

Å! Den tråden hadde jeg nesten glemt ut. Den var morsom den.

Gjest naiviteten lenge leve

Den var jo selve prakteksempelet på å støtte egne innlegg, så den er nok helt sikkert borte vekk.

Det ble nok gjort helt bevisst, og viser hvor naive dolere kan være hvis noen tror at dette var en trolling. Nesten slik at jeg får kuldegysninger ned ryggen når jeg leser Hawkind sitt innlegg og lurer på om han tror på det han skriver.

Annonse

Gjest Hei og hoppsant

Det ble nok gjort helt bevisst, og viser hvor naive dolere kan være hvis noen tror at dette var en trolling. Nesten slik at jeg får kuldegysninger ned ryggen når jeg leser Hawkind sitt innlegg og lurer på om han tror på det han skriver.

Er det ikke natt i New York enda?

du får ta på deg en genser om du fryser.

Gjest Lei av masekråka

greit.

takk for tilbakemelding.

men jeg _er_ ikke et troll.

bare et altfor nærtagende,knekt menneske.

takk for din vennlighet, og jeg beklager mine ord mot deg.

Er det deg, LillePuseKatten? Kan du ikke ta deg en pause? Om det er deg, så er du enten utrolig innsmigrende og pusete, eller så er du masete og ubehagelig. Vi er mennesker, vi andre også, og det er ubehagelig med sånt "se på meg!"-styr som du - hvem du nå er - holder på med.

Og nei, jeg er ikke enig i at det bare er å la være å lese. Det er litt som å be folk slå av tv om de ikke liker programmene. Hvis man har lyst til å se på tv, vil man gjerne se, ikke slå av.

Jeg liker å være på Dol, og går inn i de fleste trådene og kikker. Men det tar iblant lamg tid før m an oppdager at det er en bråkmaker ute å går, og da har ting rukket å bli veldig ukoselige og man mister lysta til å være på Dol.

Jeg tror ikke det er snakk om trolling her, men en som trenger å mase seg til oppmerksomhet hele tida. Og det blir utrolig slitsomt i lengden.

Gjest naiviteten lenge leve

Undertegnet av...bebba.

Tror du på det du skriver?

Gjest smile kan vi andre også

Undertegnet av...bebba.

Er du sikker på at du ikke misforsto noe her. Hvor sto det at hun fikk en ny JOBB. Tror mange vet at hun byttet ikke jobb akkuart, men fikk noen andre sjanser.

I tillegg så røper ingen seg på den måten der. Det er så tydelig at dette var en spøk at jeg lurer på hvordan det går an å tolke det slik du gjør. Smile gjør vi mange, men kanskje mest fordi dette viser en humor. Det er godt mulig at vi ikke er de største kverulantene og at det er andre som har seg mer i framme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...