Gå til innhold

Konstant morgenforkjølelse..mm

Anbefalte innlegg

Gjest syk...eller?
Skrevet

Er ei jente på 20 år som sliter veldig. Har siden februar slitt med rennende nese, kløende øyne og hoven hals. Det er verre i perioder, men det er nesten alltid slik etter at jeg har sovet. Halsen føles knusktørr og sår og opprevet, er ofte litt hoven. Sliter periodevis med hoste.

Trodde i vår at det var allergi og tok Aerus hver dag, samt Livostin øyedråper som hadde kun kortvarig effekt. Men morgenene er uansett likedanne og jeg begynner å bli litt lei av denne tilstanden.

Har sjekket puter og dyner for dun, men de er helt frie for det. Problemet er det samme uansett hvor jeg sover.

Er også ekstremt følsom for trekk/vind - åpne vindu og vifter og merker at det blir forverret med en gang jeg er i nærheten av disse.

Formen generelt er ikke topp og jeg blir lett slapp og uopplagt. Føer at jeg har en forkjølelse som aldri går vekk, og det er slitsomt selv om jeg fungerer normalt noen timer etter at jeg har stått opp.

Lurer på om det ville hjelpe å fjerne mandlene.

På forhånd takk for svar, mvh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har allergi for husstøv eller midd? Evt. sopp-angrep i fx. veggene i soverommet?

Gjest Instruktør
Skrevet

Hei!

Dette kjente jeg veldig igjen!

Svaret fant jeg etter et par år med masse plager lignende dine og stadig sviktende helse.

Jeg jobbet som aerobicinstruktør på et senter der vi vasket gulvet med vann og KLORIN mellom hver trening!

Hver morgen våknet jeg med skikkelig vond hals og følte meg kjempeforkjølet. Om nettene svettet jeg masse og måtte ofte skifte på sengen fordi at var vått. Jeg gikk også sakte ned i vekt og ble etter etter et par år sykemeldt for utbrenthet...

Så sluttet jeg og begynte på et annet senter og alle plager forduftet!

MEN jeg får symptomene igjen ved bruk av klorin på badet feks....fyfy farlig løsemiddel.

Jeg ville kontaktet en lege el lignende for å få en skikkelig sjekk av evt allergier.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...