Gjest Streker på veggen..! Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Idag skal jeg ut og møte noen, og er litt engstelig for det møtet. Person som kjenner meg VELDIG godt, kansje alt for godt...skremmende? Hva skal dere idag? no spessielt? 0 Siter
muriel Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Jeg skal pløye gjennom noe pensumlitteratur, på kafè med ei venninne, og kanskje rydde litt. A4-dag, med andre ord. Møtet ditt går nok bra ) 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Jeg skal følge eldstemann til tannpleier, og det haaaater jeg å gjøre. Lykke til i dag da ) 0 Siter
Gjest Queen e mee Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Jeg skal påjobb fra 10 til 15 Så skal jeg lage middag, hjelpe til med lekser, vaske klær, gå tur med hunden Etter det skal jeg se på fotballkampen til sønnen min, så skal jeg hjem..... 0 Siter
Lucretia Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Jeg skal på skolen fra 10:15 til 16:00. Drar trolig innom han jeg er personlig assistent for etter skolen for å levere en gave (han fyller 50 idag). Så ingen håndfaste planer resten av kvelden. Jeg kjøpte 19 tommers flatskjerm til pc'en igår (hadde fra før en 17 tommers gigantisk boks). Så skal vel sitte litt her og nyte Så blir det vel litt mat og tegnefilm og sånn vanlige ting. 0 Siter
ostepop1365380989 Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Jeg skal levere en rapport på jobb som jeg har slitt med i mange dager. I ettermiddag skal jeg prøve fiskelykken og diskutere renovasjon av huset med min samboer. I kveld tenker jeg at det blir tv-titting. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Jeg skal prøve å slappe av, men har sønnen min alene helt fram til leggetid. Vi går oss en tur, jeg har noen brev jeg må sende avgårde. Ikke noe annet spennende planlagt. 0 Siter
Line Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Skal snart sove litt etter nattevakt, så blir det grilling med jobben i kveld, før jeg skal på nattevakt igjen. Inn i mellom dette må jeg skrive litt på en skoleoppgave 0 Siter
EllaJo Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Jeg skal bli med kjæresten å trene (!!) nå snart. Siden blir det vel å fortsette å pakke ut og rydde i kaoset i leiligheten... det blir sikkert en tur til byen senere i dag på jakt etter litt forskjellige ting vi mangler... 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Jeg er sykemeldt så jeg skal bare slappe av. Snuppa er i barnehagen, og jeg har huset for meg selv. Kanskje jeg går og legger meg litt etterpå. Så skal jeg ut og shoppe litt, er på jakt etter en veske, men finner ingen jeg liker, så må jeg kjøpe bursdagsgave til svigerfar. Senere i dag skal vi på middag hos svigers. 0 Siter
Incubo Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Jobbe til halv fire, hente snuppa i barnehagen, spise middag, levere snuppa til mamma, gå på jobb, hente snuppa, hjem å se film eller til byen å handle..og så legge seg tidlig;) Spennende dag gitt... 0 Siter
astridny Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Siden jeg er alene hjemme på dagen,så blir det litt husarbeid og dol. Så skal jeg hente gullet i barnehagen,kose med henne og så lage middag.Senere i kveld skal gubben hjelpe venninna mi med pc,så da blir det til at jeg mate og legger gullet. Og så er det å sløve foran tv med masse god underholding.:-) 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Jobbe. Møte etter jobben. Hjem og kose unger. Gå en tur (må opp i 10 000 veit du). Bade og legge unger. Kysse gubben farvel til nattevakt. Så finner jeg frem julekalenderbroderiet og setter på Oprah på dvd (guilty pleasure). Blir en bra kveld det. Må kose seg før møtehelvetet i sfo, fau, su, barnehage og klassen setter i gang neste uke. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 I dag skal jeg bare ta det med ro, hadde besøk i går, og skal være barnevakt i morgen. Da må jeg ha en hviledag i mellom ) Kanskje jeg skal tusle ned og sette på en vaskemaskin, jeg får ta det etterhvert. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Er sykemeldt og holder meg hjemme. Mannen min tok med seg eldstejenta til barnehagen, eldstemann gikk på skolen litt over åtte, og svbigermor leverte minstemor på barnehagen klokka ni. Jeg fikk besøk av ei venninne halv ti og vi satt og skravlet til klokka var halv tolv. Nå har jeg satt på en vaskemaskin til og tenkte å sette meg ut i sola og nyte seinsommeren :-) Må kanskje spise formiddagsmat, ja! 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Overleve... Tar av ! Sender deg en supersonisk klem! *BAM* Der landet den mykt på kinnet ditt 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Dette likte jeg,og høre hva alle skulle, var gøy og lese Starter en ny en i morra hvis jeg er våken 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Tar av ! Sender deg en supersonisk klem! *BAM* Der landet den mykt på kinnet ditt Mmmmm, den gjorde godt! Tusen takk 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Mmmmm, den gjorde godt! Tusen takk Anytime 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.