Gå til innhold

Ha skal dere idag da?

Gjest Streker på veggen..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag skal jeg ut og møte noen, og er litt engstelig for det møtet. Person som kjenner meg VELDIG godt, kansje alt for godt...skremmende?

Hva skal dere idag? no spessielt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal pløye gjennom noe pensumlitteratur, på kafè med ei venninne, og kanskje rydde litt. A4-dag, med andre ord.

Møtet ditt går nok bra :o)

kakki1365380609
Skrevet

Jeg skal følge eldstemann til tannpleier, og det haaaater jeg å gjøre.

Lykke til i dag da :o)

Gjest Queen e mee
Skrevet

Jeg skal påjobb fra 10 til 15

Så skal jeg lage middag, hjelpe til med lekser, vaske klær, gå tur med hunden

Etter det skal jeg se på fotballkampen til sønnen min, så skal jeg hjem.....

Skrevet

Jeg skal på skolen fra 10:15 til 16:00. Drar trolig innom han jeg er personlig assistent for etter skolen for å levere en gave (han fyller 50 idag).

Så ingen håndfaste planer resten av kvelden. Jeg kjøpte 19 tommers flatskjerm til pc'en igår (hadde fra før en 17 tommers gigantisk boks). Så skal vel sitte litt her og nyte :) Så blir det vel litt mat og tegnefilm og sånn vanlige ting.

ostepop1365380989
Skrevet

Jeg skal levere en rapport på jobb som jeg har slitt med i mange dager. I ettermiddag skal jeg prøve fiskelykken og diskutere renovasjon av huset med min samboer. I kveld tenker jeg at det blir tv-titting.

Skrevet

Jeg skal prøve å slappe av, men har sønnen min alene helt fram til leggetid. Vi går oss en tur, jeg har noen brev jeg må sende avgårde. Ikke noe annet spennende planlagt.

Skrevet

Skal snart sove litt etter nattevakt, så blir det grilling med jobben i kveld, før jeg skal på nattevakt igjen.

Inn i mellom dette må jeg skrive litt på en skoleoppgave :)

Skrevet

Jeg skal bli med kjæresten å trene (!!) nå snart. Siden blir det vel å fortsette å pakke ut og rydde i kaoset i leiligheten... det blir sikkert en tur til byen senere i dag på jakt etter litt forskjellige ting vi mangler...

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg er sykemeldt så jeg skal bare slappe av. Snuppa er i barnehagen, og jeg har huset for meg selv. Kanskje jeg går og legger meg litt etterpå.

Så skal jeg ut og shoppe litt, er på jakt etter en veske, men finner ingen jeg liker, så må jeg kjøpe bursdagsgave til svigerfar.

Senere i dag skal vi på middag hos svigers.

Skrevet

Jobbe til halv fire, hente snuppa i barnehagen, spise middag, levere snuppa til mamma, gå på jobb, hente snuppa, hjem å se film eller til byen å handle..og så legge seg tidlig;)

Spennende dag gitt...

Skrevet

Siden jeg er alene hjemme på dagen,så blir det litt husarbeid og dol.

Så skal jeg hente gullet i barnehagen,kose med henne og så lage middag.Senere i kveld skal gubben hjelpe venninna mi med pc,så da blir det til at jeg mate og legger gullet.

Og så er det å sløve foran tv med masse god underholding.:-)

Gjest Debra irl
Skrevet

Jobbe. Møte etter jobben. Hjem og kose unger. Gå en tur (må opp i 10 000 veit du). Bade og legge unger. Kysse gubben farvel til nattevakt. Så finner jeg frem julekalenderbroderiet og setter på Oprah på dvd (guilty pleasure). Blir en bra kveld det. Må kose seg før møtehelvetet i sfo, fau, su, barnehage og klassen setter i gang neste uke.

Gjest Shira12
Skrevet

I dag skal jeg bare ta det med ro, hadde besøk i går, og skal være barnevakt i morgen. Da må jeg ha en hviledag i mellom :o)

Kanskje jeg skal tusle ned og sette på en vaskemaskin, jeg får ta det etterhvert.

Skrevet

Er sykemeldt og holder meg hjemme. Mannen min tok med seg eldstejenta til barnehagen, eldstemann gikk på skolen litt over åtte, og svbigermor leverte minstemor på barnehagen klokka ni.

Jeg fikk besøk av ei venninne halv ti og vi satt og skravlet til klokka var halv tolv. Nå har jeg satt på en vaskemaskin til og tenkte å sette meg ut i sola og nyte seinsommeren :-) Må kanskje spise formiddagsmat, ja!

Skrevet

Overleve...

Tar av ! :)

Sender deg en supersonisk klem! *BAM* Der landet den mykt på kinnet ditt :)

Skrevet

Dette likte jeg,og høre hva alle skulle, var gøy og lese :) Starter en ny en i morra hvis jeg er våken :)

Skrevet

Tar av ! :)

Sender deg en supersonisk klem! *BAM* Der landet den mykt på kinnet ditt :)

Mmmmm, den gjorde godt! Tusen takk :)

Skrevet

Mmmmm, den gjorde godt! Tusen takk :)

Anytime ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...