kakki1365380609 Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Om ca to uker begynner jeg på kveldsskole, to kvelder i uken i ett år. Har ikke gått på skolen på maaaaaaaaaaange år, er nå 34 år og har tre barn. Tenk om det er helt teit valgt og bare masse penger ut vinduet? Tenk om jeg ikke klarer eksamene mine? Eller ikke får jobb? Er jeg for gammel? Plutselig begynt å grue meg....jeg som trodde jeg var for gammel til å være nervøs ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Så kult! Skjønner godt at du er spent, men du er kjempetøff som gjør det. Go kakki, go kakki! *heier* 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 30. august 2006 Forfatter Skrevet 30. august 2006 Så kult! Skjønner godt at du er spent, men du er kjempetøff som gjør det. Go kakki, go kakki! *heier* he he, takk ) Nå fikk du meg til å le ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Men tenk om du kommer til å lære masse nytt og spennende, kommer til å treffe masse nye mennesker, knytte vennskapsbånd som kanskje varer livet ut, får glimrende eksamensresultater og kommer til å kose deg glugg fordervet på skolen da?! ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Man blir aldri for gammel til å være nervøs - og det er ikke noe galt i det. Problemet oppstår først når man lar nervøsiteten hindre en i å gjøre spennende ting. ;o) Lykke til, det blir helt sikkert både morsomt og utfordrende. Lærdom er aldri forgjeves, og nye erfaringer er flott. Kjør på! 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 30. august 2006 Forfatter Skrevet 30. august 2006 Men tenk om du kommer til å lære masse nytt og spennende, kommer til å treffe masse nye mennesker, knytte vennskapsbånd som kanskje varer livet ut, får glimrende eksamensresultater og kommer til å kose deg glugg fordervet på skolen da?! ) Ja, man vet aldri hvem man treffer på, eller hvordan det egentlig blir ) Du har helt rett. Om ikke annet så kommer jeg meg ut av huset og får gjort noe for bare meg, om du skjønner ) 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 30. august 2006 Forfatter Skrevet 30. august 2006 Man blir aldri for gammel til å være nervøs - og det er ikke noe galt i det. Problemet oppstår først når man lar nervøsiteten hindre en i å gjøre spennende ting. ;o) Lykke til, det blir helt sikkert både morsomt og utfordrende. Lærdom er aldri forgjeves, og nye erfaringer er flott. Kjør på! Takk ) Jeg må jo bare gjøre som jeg sier til ungene mine : "gjør så godt du kan". Tenke positivt ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Det høres spennende ut! Det er vel aldri bortkastet å lære noe nytt.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 he he, takk ) Nå fikk du meg til å le ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.