Gå til innhold

Lookfantastic - Poste Restante

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ventet altså forgjeves på pakkene mine i denne omgang.

Jeg lurte på om noen har prøvd å sende pakker til postkontoret i Sverige som poste restante?

Hva slags leg må man vise for å få ut pakka. Holder det med sertfikat?

Og hvor er egentlig Årgjang (mangler tødler over a) Er det langt fra Charlottenberg og Arvika?

Jeg bor nemlig slik at det blir veldig langt å kjøre til Strømstad.

Håper noen kan hjelpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Årjeng er vel omtrent like langt som Arvika tipper jeg.

Kjørte forbi der i sommer, men husker ikke helt nøyaktig.

Om du bor slik at Charlottenberg er vanlig handlested i Sverige, kan du eksempelvis kjøre følgende rute til Årjäng:

Til Setskog Høland, over Rømskog, kommer der ned til liten svensk bygd, vei videre til Täcksfors, motorvei videre derfra til Årjäng.

Eller man kan kjøre over Rømskog til Ørje - den veien er skiltet, og lettere å kjøre (men noe lenger).

Det går også an å kjøre over Hemnes til Ørje, og kjøre motorveien derfra direkte til Årjäng - mener det er både skiltede veier til Ørje såvel som en hurtigere rute langs diverse små stikkveier der oppe.

Sånn i fall dette er av interesse for deg ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...