Gjest Dardy Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Jeg ventet altså forgjeves på pakkene mine i denne omgang. Jeg lurte på om noen har prøvd å sende pakker til postkontoret i Sverige som poste restante? Hva slags leg må man vise for å få ut pakka. Holder det med sertfikat? Og hvor er egentlig Årgjang (mangler tødler over a) Er det langt fra Charlottenberg og Arvika? Jeg bor nemlig slik at det blir veldig langt å kjøre til Strømstad. Håper noen kan hjelpe. 0 Siter
flisa Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Årjäng ligger ved Ørje På dette kartet ser du det i forhold til Arvika .) http://www.supertravelnet.com/map/0/263_9026_7.jpg 0 Siter
Hawkwind Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Årjeng er vel omtrent like langt som Arvika tipper jeg. Kjørte forbi der i sommer, men husker ikke helt nøyaktig. Om du bor slik at Charlottenberg er vanlig handlested i Sverige, kan du eksempelvis kjøre følgende rute til Årjäng: Til Setskog Høland, over Rømskog, kommer der ned til liten svensk bygd, vei videre til Täcksfors, motorvei videre derfra til Årjäng. Eller man kan kjøre over Rømskog til Ørje - den veien er skiltet, og lettere å kjøre (men noe lenger). Det går også an å kjøre over Hemnes til Ørje, og kjøre motorveien derfra direkte til Årjäng - mener det er både skiltede veier til Ørje såvel som en hurtigere rute langs diverse små stikkveier der oppe. Sånn i fall dette er av interesse for deg ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.