Gå til innhold

Undertøy i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger det ikke en undertøysforretning i enden av Olav Tryggvasonsgt mot Bakke bro? Hva heter den? Jeg trodde den het "Det lille under"; men den bedriften (hva det nå er) som heter det ligger et helt annet sted ser jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

She!

Var tilfeldigvis innom der i forrige uke, og fant meg bikini på salg til 300 kr, før kr 1539. Superfornøyd, den var jo bare rå! :-))

Skrevet

She!

Var tilfeldigvis innom der i forrige uke, og fant meg bikini på salg til 300 kr, før kr 1539. Superfornøyd, den var jo bare rå! :-))

Er de dyktige der? Hvis man ber om hjelp til å finne en bh som passer skikkelig f.eks.?

Skrevet

Er de dyktige der? Hvis man ber om hjelp til å finne en bh som passer skikkelig f.eks.?

Jeg har ikke vært der så mye da. Jeg fikk god service da, ihvertfall FØLTES det godt når ekspeditrisen skrøt av hvor godt jeg kledde bikinien, haha. Men har fått positiv respons etterpå også, så det var kanskje ikke bare for å selge.

Jeg elsket luksusfølelsen av at det jeg kjøpte ble pent pakket inn i lekkert papir selv om det ikke var gave, og vedlagt hefte med vaskeinstruksjoner.

Så JA, jeg var ihvertfall fornøyd! :-)

Skrevet

Jeg har ikke vært der så mye da. Jeg fikk god service da, ihvertfall FØLTES det godt når ekspeditrisen skrøt av hvor godt jeg kledde bikinien, haha. Men har fått positiv respons etterpå også, så det var kanskje ikke bare for å selge.

Jeg elsket luksusfølelsen av at det jeg kjøpte ble pent pakket inn i lekkert papir selv om det ikke var gave, og vedlagt hefte med vaskeinstruksjoner.

Så JA, jeg var ihvertfall fornøyd! :-)

Hmm.... Høres ut til at jeg må ta meg en tur innom der når ungene avleveres til pappan igjen i neste uke. :o)

Skrevet

Er det ikke She den heter da?

"Det nye She" heter det nå ser det ut til. :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

"Det nye She" heter det nå ser det ut til. :o)

Ok, er ikke hver dag jeg er i Trondheim, sjø. :)

Skrevet

Hmm.... Høres ut til at jeg må ta meg en tur innom der når ungene avleveres til pappan igjen i neste uke. :o)

Kos deg! Mye fint der.

Selv skal jeg dra med meg mine unger til Kreta den uken for å lufte bikinien :-)

Skrevet

Personlig liker jeg L.Hoff på Nordre bedre, selv om de byttet eier og er blitt mye mer merkefiksert. Der får du iallefall god service (de kommer sågar etter deg inn i prøverommet og heiser og ordner til puppene strutter!)

Gjest :o(!!!!!)o:
Skrevet

Personlig liker jeg L.Hoff på Nordre bedre, selv om de byttet eier og er blitt mye mer merkefiksert. Der får du iallefall god service (de kommer sågar etter deg inn i prøverommet og heiser og ordner til puppene strutter!)

(de kommer sågar etter deg inn i prøverommet og heiser og ordner til puppene strutter!)

*grøss*

Skrevet

Det opplevde jeg i mitt siste svangerskap ja... :o|

Skrevet

Ja de er veldig dyktige, og hyggelige- ikke minst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...