Lillemus Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Ligger det ikke en undertøysforretning i enden av Olav Tryggvasonsgt mot Bakke bro? Hva heter den? Jeg trodde den het "Det lille under"; men den bedriften (hva det nå er) som heter det ligger et helt annet sted ser jeg. 0 Siter
mermaid Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 She! Var tilfeldigvis innom der i forrige uke, og fant meg bikini på salg til 300 kr, før kr 1539. Superfornøyd, den var jo bare rå! :-)) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. august 2006 Forfatter Skrevet 30. august 2006 She! Var tilfeldigvis innom der i forrige uke, og fant meg bikini på salg til 300 kr, før kr 1539. Superfornøyd, den var jo bare rå! :-)) Er de dyktige der? Hvis man ber om hjelp til å finne en bh som passer skikkelig f.eks.? 0 Siter
mermaid Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Er de dyktige der? Hvis man ber om hjelp til å finne en bh som passer skikkelig f.eks.? Jeg har ikke vært der så mye da. Jeg fikk god service da, ihvertfall FØLTES det godt når ekspeditrisen skrøt av hvor godt jeg kledde bikinien, haha. Men har fått positiv respons etterpå også, så det var kanskje ikke bare for å selge. Jeg elsket luksusfølelsen av at det jeg kjøpte ble pent pakket inn i lekkert papir selv om det ikke var gave, og vedlagt hefte med vaskeinstruksjoner. Så JA, jeg var ihvertfall fornøyd! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. august 2006 Forfatter Skrevet 30. august 2006 Jeg har ikke vært der så mye da. Jeg fikk god service da, ihvertfall FØLTES det godt når ekspeditrisen skrøt av hvor godt jeg kledde bikinien, haha. Men har fått positiv respons etterpå også, så det var kanskje ikke bare for å selge. Jeg elsket luksusfølelsen av at det jeg kjøpte ble pent pakket inn i lekkert papir selv om det ikke var gave, og vedlagt hefte med vaskeinstruksjoner. Så JA, jeg var ihvertfall fornøyd! :-) Hmm.... Høres ut til at jeg må ta meg en tur innom der når ungene avleveres til pappan igjen i neste uke. ) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Er det ikke She den heter da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. august 2006 Forfatter Skrevet 30. august 2006 Er det ikke She den heter da? "Det nye She" heter det nå ser det ut til. ) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 "Det nye She" heter det nå ser det ut til. ) Ok, er ikke hver dag jeg er i Trondheim, sjø. 0 Siter
mermaid Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Hmm.... Høres ut til at jeg må ta meg en tur innom der når ungene avleveres til pappan igjen i neste uke. ) Kos deg! Mye fint der. Selv skal jeg dra med meg mine unger til Kreta den uken for å lufte bikinien :-) 0 Siter
Albertine Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Personlig liker jeg L.Hoff på Nordre bedre, selv om de byttet eier og er blitt mye mer merkefiksert. Der får du iallefall god service (de kommer sågar etter deg inn i prøverommet og heiser og ordner til puppene strutter!) 0 Siter
Gjest :o(!!!!!)o: Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Personlig liker jeg L.Hoff på Nordre bedre, selv om de byttet eier og er blitt mye mer merkefiksert. Der får du iallefall god service (de kommer sågar etter deg inn i prøverommet og heiser og ordner til puppene strutter!) (de kommer sågar etter deg inn i prøverommet og heiser og ordner til puppene strutter!) *grøss* 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. august 2006 Forfatter Skrevet 30. august 2006 Personlig liker jeg L.Hoff på Nordre bedre, selv om de byttet eier og er blitt mye mer merkefiksert. Der får du iallefall god service (de kommer sågar etter deg inn i prøverommet og heiser og ordner til puppene strutter!) Det opplevde jeg i mitt siste svangerskap ja... | 0 Siter
Osiris Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Er de dyktige der? Hvis man ber om hjelp til å finne en bh som passer skikkelig f.eks.? Ja de er veldig dyktige, og hyggelige- ikke minst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.