Gå til innhold

Den ******** brille-reklamen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang den brille-reklamen med svart bakgrunn dukker opp, her på DOL, så går hele IE kjeeeeeeeempetreigt. Bytte mellom to vinduer tar opptil ti sekunder. Jeg blir gal!

Hva gjør jeg med det, da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytter nettleser. :) Bruk Firefox og ekstratillegget "AdBlock"; og vips så er DOL reklamefritt. Mulig at Opera også har funksjoner som sperrer for reklame, jeg har brukt den for lite til å vite sikkert.

Skrevet

Bytter nettleser. :) Bruk Firefox og ekstratillegget "AdBlock"; og vips så er DOL reklamefritt. Mulig at Opera også har funksjoner som sperrer for reklame, jeg har brukt den for lite til å vite sikkert.

Hm... Ja, kanskje det. Det er bare så greit å ha alt i et, logger på IE og MSN og Yahoo samtidig.

Ikke noen måte å få slike fancy reklamer vekk på? Kan ad-block brukes til IE?

Skrevet

Jepp, Opera har "Content Blocker". Høyreklikk på siden, velg Block content og klikk på alt du vil fjerne.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg lastet ned adblock til Firefox nettopp pga den hersens brillereklamen, men jeg måtte jo klikke på hver og en reklame jeg ville ha bort. Og når jeg f.eks. gikk fra 100 nyeste til en tråd, kom det opp nye reklamer! Så tungvint! Jeg avinstallerte hele greia.

Skrevet

Hvis du har norton el.l sikkerhet, skru på popup- og reklameblokkering.

Da slipper du å se en eneste reklame.

:-)

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Vet ikke hvorfor, men de reklamene irriterer meg også..

Skrevet

Har Norton. Kunne du ha forklart hvor jeg finner en slik innstilling?

Skrevet

Enig i at det er ille. Og på jobb-pc kan jeg ikke engang gjøre noe med det, ikke bytte nettleser, og ikke installere noen nye programmer som fjerner skiten...

Skrevet

Enig i at det er ille. Og på jobb-pc kan jeg ikke engang gjøre noe med det, ikke bytte nettleser, og ikke installere noen nye programmer som fjerner skiten...

Kan ikke skjønne hvorfor de tillater en reklame som gir problemer for mange av besøkende. Jeg har ingen super-maskin, men har aldri hatt problemer ved vanlig bruk før.

Skrevet

Har Norton. Kunne du ha forklart hvor jeg finner en slik innstilling?

O'lykke!!!! Endelig slipper jeg den susinga! :D

Du åpner Norton programmet (høyreklikk på symbolet, velg åpne..) :-P

Klikk på Norton Protection Center, og på "nettlesing". Der finner du reklame -og popupblokkering. Skift til "på".

Jeg måtte avslutte nettsidene og åpne dem igjen for at det skal funke. Nå er det ingen reklame her. Gud, så deilig! :)

Skrevet

Du kan ikke endre sikkerhetsinnstillingene på antivirusprogrammet da? Altså sette på reklamesperre?

Skrevet

O'lykke!!!! Endelig slipper jeg den susinga! :D

Du åpner Norton programmet (høyreklikk på symbolet, velg åpne..) :-P

Klikk på Norton Protection Center, og på "nettlesing". Der finner du reklame -og popupblokkering. Skift til "på".

Jeg måtte avslutte nettsidene og åpne dem igjen for at det skal funke. Nå er det ingen reklame her. Gud, så deilig! :)

Det funket!

Takk skal du ha :)

Skrevet

Det funket!

Takk skal du ha :)

Ja det var genialt! Takk til citygirl for tipset! :))

Skrevet

takk!!!!!!!! Du har spart meg for myyyye fremtidig irritasjon! :D

Skrevet

Ah, dette er himmelsk! Tusen takk for det rådet :)

Synd for DOL, de må jo tape reklameinntekter på at brukerene tvinges til slike tiltak for å i det hele tatt kunne skrive innlegg :P

Skrevet

Jeg lastet ned adblock til Firefox nettopp pga den hersens brillereklamen, men jeg måtte jo klikke på hver og en reklame jeg ville ha bort. Og når jeg f.eks. gikk fra 100 nyeste til en tråd, kom det opp nye reklamer! Så tungvint! Jeg avinstallerte hele greia.

Neida, det er ikke så tungvint. Om du kikker på URLene som er oppgitt i dialogboksen, ser du at mange ligger på samme domene eller i samme mappe på et domene. Da er det bare å blokkere hele det domenet/mappa - i stedet for én og én reklame.. ;)

Skrevet

Du kan ikke endre sikkerhetsinnstillingene på antivirusprogrammet da? Altså sette på reklamesperre?

Ikke på denne pc-en. Hjemme er det ikke noe problem.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Neida, det er ikke så tungvint. Om du kikker på URLene som er oppgitt i dialogboksen, ser du at mange ligger på samme domene eller i samme mappe på et domene. Da er det bare å blokkere hele det domenet/mappa - i stedet for én og én reklame.. ;)

Que? :)

Skrevet

man DOLER ikke på jobb, gjør man vel? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...