Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke! Har ikke fått det med meg, fordi jeg irriterer meg så gruelig over den!

Det begynner med at ei dame ligger/sitter på en divan/seng/sofa og ser på et bilde i et blad. Han er sååå fin!

Ei anna dame kommer inn (med is?) og så snakker de litt og s¨å sier hun første "si noe skittent til meg på engelsk (amerikansk?)"

Hun andre dama sier da :"I'm gonna handcuff you to the bed, you better not scream for mama" eller no sånn.

er det - på 7-eleven

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"nesten er ny rekord"???

Hvis den er bare nesten, hva er rekorden for dumme reklamefilmer da da?

Den verste er: "Man kan ikke kontrollere tiden - men man kan kontrollere effekten av den."

*grøssetigrøss*

Skrevet

Den verste er: "Man kan ikke kontrollere tiden - men man kan kontrollere effekten av den."

*grøssetigrøss*

IIIIIHHHH! Ja!!!

Skrevet

"nesten er ny rekord"???

Hvis den er bare nesten, hva er rekorden for dumme reklamefilmer da da?

ALT av reklame fra Elkjøp, men spesielt den siste med "Lærer, lærer, lærer. Det er feil... etc" Arg!

Skrevet

Vet ikke! Har ikke fått det med meg, fordi jeg irriterer meg så gruelig over den!

Det begynner med at ei dame ligger/sitter på en divan/seng/sofa og ser på et bilde i et blad. Han er sååå fin!

Ei anna dame kommer inn (med is?) og så snakker de litt og s¨å sier hun første "si noe skittent til meg på engelsk (amerikansk?)"

Hun andre dama sier da :"I'm gonna handcuff you to the bed, you better not scream for mama" eller no sånn.

Steike....hvis _det_ er den reklamen du irriterer deg mest over, så vil jeg påstå at du er heldig :-)

"......................................"

Skrevet

*grøssetigrøss*

ALLE colgate og andre tannkremreklamer går denne reklamen en HØY gang i å være - ikke bare dårlige, men så rent ut ufattelig talentløse - at jeg fatter ikke hvordan de får det til. Og hvor i helvete finner de disse folkene som får julespillet til 3.klasse på uraniemborg barneskole til å bli høyverdig skuespill i sammenlikning?

"........................................."

Skrevet

ALT av reklame fra Elkjøp, men spesielt den siste med "Lærer, lærer, lærer. Det er feil... etc" Arg!

ja - hehe, til ogmed fjortissen min sa; "ingen unger som holde rpå sånn vel? Elkjøp er'ke interessant for sånne" hehe

Skrevet

Synes stadig Herbal Essences har den soleklart verste jeg da (dama med orgasmehylinga).

Og shampo-reklamen der de går til krig mot slitte hårtupper (urk).

Skrevet

Ei anna dame kommer inn (med is?) og så snakker de litt og så sier hun første "si noe skittent til meg på engelsk (amerikansk?)"

Hun andre dama sier da :"I'm gonna handcuff you to the bed, you better not scream for mama" eller no sånn. Så gjentar hun det, mens dame nr. 1legger blader foran trynet hennes.

Guuuud.... Ja, da skjønner jeg litt mer av irritasjonen ;-)

tzatziki1365380058
Skrevet

Har ikke sett den reklamen du snakker om, tror jeg.

Derimot irriterer jeg meg FRYKTELIG hver gang Vendela Kirsebom svinser rundt, snakker nedlatende til "mora si" om hårfarging. "Jada, mamma, neida, mamma, selvfølgelig mamma..." Bla bla blaaaaa!

STØNN!

Skrevet

Derimot irriterer jeg meg FRYKTELIG hver gang Vendela Kirsebom svinser rundt, snakker nedlatende til "mora si" om hårfarging. "Jada, mamma, neida, mamma, selvfølgelig mamma..." Bla bla blaaaaa!

STØNN!

Åååh, den reklamen HATER jeg.

Skrevet

STØNN!

Jupp - den er ille, den også... For ikke snakke om alle reklamene for rengjøringsprodukter a'la Cilit BANG og Vanish *grøsser*

Skrevet

Synes stadig Herbal Essences har den soleklart verste jeg da (dama med orgasmehylinga).

Og shampo-reklamen der de går til krig mot slitte hårtupper (urk).

Huff, ja - ikke bra de heller. Men topper ikke denne, synes jeg..

Skrevet

Også ganske irriterende når fok skriver verste med Æ.

Jupp, det ær det *thi hi*

Skrevet

Steike....hvis _det_ er den reklamen du irriterer deg mest over, så vil jeg påstå at du er heldig :-)

"......................................"

:-) - jeg er forbi stadiet der jeg irriterte meg over dubba reklamer - de "ser" jeg ikke engang lenger. (med unntak av Vanish - som er så elendig at *urrrgh*)

Det som irriterer meg mest i denne reklamen er at den er så poengløs - ikke morsom, ikke opplysende, ikke spennende laget, ikke noe, egentlig..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...