Gå til innhold

påskeferie....


buzz

Anbefalte innlegg

påskeferie....hjem til mamma & pappa...skal dette liksom være moro??

Føler at jeg må spise...føler at det er et ork å være hjemme...føler at de hele tiden følger med på hva jeg spiser..

Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...på hybelen ser de andre hele tiden etter hva jeg putter i munnen...hvis jeg ikke gjør det som de vil blir det bråk...

Da sier de det til treneren...hvorfor må det bli slik???

Dere må da forstå det alle sammen!!!! Jeg er FEIT!!! Dere vet alle sammen at jeg bruker minst 2 buksestørrelser større enn dere! Dere sier at det ikke gjør noe...men dere vet ikke hvordan det føles...

Alt handler om press...press uten fra slik at jeg begynner å tvile...

Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre a meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann buzz:)

har egentlig ikke noe svar på innlegget ditt, men ville bare si at du ikke er alene om å føle det slik.. vet ikke om det hjelper deg.. men jeg skriver jo alikevel jeg.. :)

lykke til og håper du får en litt fin ferie alikevel:)

*klemmeklemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Kjære buzz

Jeg er ikke helt inne i din historie, men skjønner at det blir slitsom dersom du opplever at alle rundt komenterer og "passer" på. Har du forsøkt å snakke med de ulike partene og forklare hvorledes du helst ville ha det nå når du er hjemme eller på hybelen. Du nevner også en trener..min erfaring er at "alle" disse rundt som sikkert bare vil ditt beste burde få klare rettningslinjer av den behandleren du har i forhold til hvorledes de skal bidra på din vei ut av et vansklelig forhold til kropp, mat, vekt og følelser. Dersom du ikke har en fagperson som hjelper deg bør du vurdere det. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trillian

skjønner veldig godt hvordan du har det, at det er slitsomt.. de spør og følger nok med fordi de bryr seg om deg og er bekymret.

vanskelig situasjon.. men kanskje det går ann å si noe sånt som at: jeg blir så sliten når dere 'vokter' sånn over meg, kan dere gi meg litt tillit og litt mer 'space'?

går det ann å si?

nei, jeg vet virkelig ikke. skulle ønske jeg kunne hjelpe, om ikke annet med noen gode råd.

men alt jeg kan tilby er litt medfølelse og en *klem*..!

håper ting ordner seg for deg; ta vare på deg selv!

*klem* fra trillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...