Gå til innhold

Sydentur og avbestilling (Tyrkia)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er utrolig at det skal koste såpass i omkostninger for å avbestille en tur til et område hvor det er mye uroligheter og bombing.

Men hadde nok allikevel gjort det, for hadde ikke våget å reise til tyrkia nå for tida. Selv om det hadde vært bittert å tape så mye penger.

hvorfor skal reisebyrået måtte betale for at du ikke har lyst til å reise?

du har tross alt kjøpt en vare

Videoannonse
Annonse
  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

18

• flisa

6

• laban

4

• EllaJo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

http://www.landsider.no/land/tyrkia/reise/sikkerhet/eksplosjoner280806.htm

følg med på den siden...det står jo;

"Det kan ikke utelukkes at nye terroraksjoner kan finne sted. Det vises i så måte til Utenriksdepartementets generelle råd mht. terrorrisiko ved utenlandsreiser. Tyrkiske myndigheter tar terrorfaren på største alvor, og man har et stort sikkerhetsapparat på plass for å hindre at terror skal finne sted. "

Det må da være nok?!?!?!

Se der ja! Den sida visste jeg ikke om!

Tusen takk, flisa :) Skal legge det til grunn jeg altså...

:o)

Gjest condorpasa
Skrevet

Jeg skjønner i det heletatt ikke HVORFOR du har bestilt tur til Tyrkia?

Det er vel ikke akkurat noen nyhet at det er et møkkaland å feriere i?

Skrevet

Mitt inntrykk er at UD alltid er blant de siste i klassen til å kalle hjem norske borgere. Og jeg tror ikke reiseselskapene refunderer billettene gratis før det eventuelt skjer.

Skrevet

Jeg skjønner i det heletatt ikke HVORFOR du har bestilt tur til Tyrkia?

Det er vel ikke akkurat noen nyhet at det er et møkkaland å feriere i?

Det kan du mene hva du vil om :) Jeg liker å dra til steder som jeg ikke har vært i før, om det er fint eller ikke spiller ikke så stor rolle. Hovedsaken er at man ikke skal gå rundt og være redd for om det ligger ei bombe rundt neste sving.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...