illuminatum Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Synes det er utrolig at det skal koste såpass i omkostninger for å avbestille en tur til et område hvor det er mye uroligheter og bombing. Men hadde nok allikevel gjort det, for hadde ikke våget å reise til tyrkia nå for tida. Selv om det hadde vært bittert å tape så mye penger. hvorfor skal reisebyrået måtte betale for at du ikke har lyst til å reise? du har tross alt kjøpt en vare 0 Siter
Line Skrevet 30. august 2006 Forfatter Skrevet 30. august 2006 http://www.landsider.no/land/tyrkia/reise/sikkerhet/eksplosjoner280806.htm følg med på den siden...det står jo; "Det kan ikke utelukkes at nye terroraksjoner kan finne sted. Det vises i så måte til Utenriksdepartementets generelle råd mht. terrorrisiko ved utenlandsreiser. Tyrkiske myndigheter tar terrorfaren på største alvor, og man har et stort sikkerhetsapparat på plass for å hindre at terror skal finne sted. " Det må da være nok?!?!?! Se der ja! Den sida visste jeg ikke om! Tusen takk, flisa Skal legge det til grunn jeg altså... ) 0 Siter
Gjest condorpasa Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Jeg skjønner i det heletatt ikke HVORFOR du har bestilt tur til Tyrkia? Det er vel ikke akkurat noen nyhet at det er et møkkaland å feriere i? 0 Siter
nanna Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Mitt inntrykk er at UD alltid er blant de siste i klassen til å kalle hjem norske borgere. Og jeg tror ikke reiseselskapene refunderer billettene gratis før det eventuelt skjer. 0 Siter
Line Skrevet 31. august 2006 Forfatter Skrevet 31. august 2006 Jeg skjønner i det heletatt ikke HVORFOR du har bestilt tur til Tyrkia? Det er vel ikke akkurat noen nyhet at det er et møkkaland å feriere i? Det kan du mene hva du vil om Jeg liker å dra til steder som jeg ikke har vært i før, om det er fint eller ikke spiller ikke så stor rolle. Hovedsaken er at man ikke skal gå rundt og være redd for om det ligger ei bombe rundt neste sving. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.