Gå til innhold

Vil hun gå fra meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert og nervøs

Min samboer og jeg har det siste året slitt i forholdet vårt. Jeg har vært litt nede en god stund pga. ytre forhold. Vi er enige om det meste og krangler sjelden. Vi har også små barn sammen som vi selvfølgelig er veldig glade i begge 2. Sexlivet vårt har vært dødt nesten 1 år nå. Jeg har spurt hva det er, og får svar tilbake at "gnisten" er borte. Jeg har spurt om det er noen andre hun møter eller "vil møte" men hun svarer at det er det ikke. Hun er litt pessimist med at hun tror vi ikke finner tilbake til det vi engang hadde. Vi har også kontakt med familiterapeut. Jeg føler at jeg gjør så godt jeg kan. Jeg prøver å være oppmuntrende og gi henne masser av kjærtegn. Jeg sender henne SMSer med bekreftelser på at det er hun jeg satser på og hun jeg er glad i. Men responsen uteblir. Jeg har fått mange tipsd om å være tålmodig, og det prøver jeg så godt jeg kan å være. Jeg maser ikke om sex, eller at hun skal bli fliknkere til å vise at hun er gald i meg.

Jeg er så innmari frustrert om dagen og er livredd for at hun vil forlate meg. Jeg er sinnsykt glad i jenta og vil for alt i verden ikke miste henne.

Allikevel gnager en tanke om at hun kanskje har funnet en annen og vil forlate meg snart.

Slike tanker er sikkert enormt destruktive og jeg bør sikkert ikke tenke slik siden hun sier at det ikke er noen andre, men allikevel greier den ikke å slippe.

Har noen andre opplevd lignende eller har noen gode råd til meg?

Vi går fortsatt i terapi så derfor er hun kanskje også innstilt på å få forholdet til å funke igjen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243785-vil-hun-g%C3%A5-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
ylvali1365381015

vet det er en stund siden du etterspurte råd, men du hadde sikkert fått flere svar dersom du la det innunder samlivsforum. bare et tips for ettertiden.

håper det ordner seg!

ikke lett å være i et forhold innimellom...

det vet jeg.

mvh,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...