Gjest Debra irl Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Du? Skal lage disse rundstykkene dine i dag. Får besøk av søsteren min. Har jeg skjønt det riktig hvis jeg gjør slik: knar ost og bogskinke til sånn kjøttdeig-ish masse og hiver oppi fløte? I såfall, hvor mye fløte. Salt og pepper også ikke sant? Hvor lenge i ovnene? Til osten er smeltet og gylden? Ta det litt på gefühlen? Du får beks hvis ikke dette smaker digg azz. 0 Siter
flisa Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Den knas MED fløte til riktig konsistens - ikke noe krydder - håper du fikk det til! jeg har vært på kino og sett "BILER" 0 Siter
Elis31 Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Den knas MED fløte til riktig konsistens - ikke noe krydder - håper du fikk det til! jeg har vært på kino og sett "BILER" Jeg logget meg inn på feil forum. Men dette hørtes godt ut, hvor er oppskriften? *venter optimistisk* 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Den knas MED fløte til riktig konsistens - ikke noe krydder - håper du fikk det til! jeg har vært på kino og sett "BILER" Var den bra? 0 Siter
flisa Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Var den bra? Ja, fy flate! Og så jeg som ikke liker tegnefilmer engang - jeg lo høyt! 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Den knas MED fløte til riktig konsistens - ikke noe krydder - håper du fikk det til! jeg har vært på kino og sett "BILER" Åh. Var den bra? Hadde tenkt å ta med lillebror i morgen. Maten ble VELDIG god. Søster hilser og takker og sier at Flisa veit hva hu prater om! 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. august 2006 Skrevet 30. august 2006 Ja, fy flate! Og så jeg som ikke liker tegnefilmer engang - jeg lo høyt! Så bra. Vi holdt på å dra og se den i dag men så Astrix i steden, vi får ta Biler neste gang ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.